ion

صادق درودگر، رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ:

ابهامات را باید شفاف سازی کرد

ورزشی /
شناسه خبر: 326813

رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ درباره صحبت های علی کریمی در برنامه 90 گفت: تعدادی از ابهاماتی را که او مطرح کرده من هم در گذشته مطرح کرده بودم و خودم هم برخی از آنها را تأیید می‌کنم، اما نکته‌ قابل توجه این است که مسائل را باید به صورت مستند بیان کرد.

علی کریمی این روزها درباره مسائل مالی فدراسیون فوتبال سؤالات زیادی مطرح کرده که بخشی از آنها را در برنامه 90  از محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال پرسید.
پس از برکناری علیرضا اسدی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال، امیرعابدینی 19 تیر ماه 96 هم از سرپرستی سازمان اقتصادی یا به تعبیر اساسنامه فدراسیون فوتبال، کمیته بازاریابی برکنار شد و هدایت‌الله ممبینی، داور بازنشسته و عضو حاضر در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، به عنوان سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال انتخاب شد، اما به غیر از این کمیته، یک کمیته بازاریابی هم در سازمان لیگ برتر فعالیت می‌کند که ریاست آن را صادق درودگر بر عهده دارد. برای بررسی ابهامات و سؤالاتی که مطرح شده، گفت و گویی با صادق درودگر انجام داده ایم. او گفت: «من هم صحبت‌های کریمی در برنامه 90 را شنیدم، اما این اتفاقات در زمان من رخ نداده که بخواهم درباره آنها پاسخگو باشم اما باید بگویم تعدادی از ابهاماتی را که او مطرح کرده من هم در گذشته مطرح کرده بودم و خودم هم برخی از آنها را تأیید می‌کنم، اما نکته‌ای که باید  به آن توجه داشت، این است که مسائل را باید به صورت مستند بیان کرد.»
وی ادامه داد: «به نظر من برنامه این هفته 90، برنامه خوبی بود. به هر حال باید ابهامات را شفاف سازی کرد که یا آنها تأیید می‌شود یا نمی‌شود. درخصوص پرونده ایران نوین، آقای کفاشیان باید به این موضوع توجه می‌کرد که وقتی می‌گفت دوربین‌ها را راه نمی‌دهیم یا بازی‌ها پخش نمی‌شود، یک طرف ماجرا این شرکت تبلیغاتی است. ضمن اینکه موضوع تبلیغات ردیف سوم هم قانونی نبود که در قرارداد نوشته شد و به نظر من اتفاقاتی که افتاده، دلیلش کم تجربگی بوده که در قراردادهای دیگر جبران می‌شود.»
درودگر خاطرنشان کرد: «حرف‌هایی هم که علی کریمی می‌زند، از سر دلسوزی است. او احساساتی می‌شود و گاهی صحبت‌هایی را انجام می‌دهد. پاسخ‌هایی که آقای ساکت داد را هم در بعضی جاها تأیید می‌کنم و بعضی جاها هم برای خود مبهم بود، اما اتفاق قشنگ جایی بود که علی کریمی عذرخواهی کرد. او قبلاً گفته بود که 10 بار دیگر هم لوگوی 90 را پرت می‌کنم، اما در مقابل عادل عذرخواهی کرد. ما اگر حرف داشته باشیم و نتوانیم آن را جایی مطرح کنیم، تبدیل به داد می‌شود. داد بعداً تبدیل به دعوا می‌شود و دعوا هم تبدیل به شورش اما اگر از اول بگذاریم حرف‌ها زده شود، این مسائل پیش نمی‌آید.»
رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ پیشنهادهایی هم دارد: «من به آقای تاج پیشنهاد می‌دهم که اجازه دهد در گفتمان باز و جلسات هم‌اندیشی برگزار شود. آقای مایلی‌کهن حرف دارد. او از فوتبال دور نیست و فارغ‌التحصیل ورزش است. آقای دادکان حرف دارد. صفایی فراهانی حرف دارد. حسین فرکی حرف دارد. من اگر رئیس فدراسیون بودم، هر فصل همایش می‌گذاشتم تا اهالی فوتبال بیایند و حرف بزنند و مقالات ارائه کنند.»

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد در سایت منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.