اخبار

10028
سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان ایران ابقا شد

سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان ایران ابقا شد

با نظر مثبت فدراسیون، الهام رمضانی یکسال دیگر به عنوان مربی تیم ملی اسکواش زنان به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون اسکواش، نشست الهام رمضانی مربی تیم ملی و امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش به همراه دبیرکل و مدیر تیمهای ملی برای بررسی عملکرد تیم های ملی ایران در رقابتهای اسکواش قهرمانی آسیا برگزار شد و عملکرد تیم ملی اسکواش زنان ایران مورد بررسی و آنالیز قرار گرفت.

در این جلسه الهام رمضانی مربی تیم ملی اسکواش زنان، گزارشی درباره علمکرد دختران ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا در دالیان چین را ارائه داد و پس از بحث و بررسی در نهایت مورد تایید فدراسیون قرار گرفت.

با نظر مثبت رییس فدراسیون، جکم الهام رمضانی به عنوان مربی تیم ملی اسکواش زنان به مدت یک سال دیگر تمدید شد تا رمضانی همچنان هدایت تیم دختران ایران را برای رویدادهای آتی در اختیار داشته باشد.

گفتنی است رمضانی حدود یک سال و نیم است که هدایت تیم اسکواش زنان ایران را بر عهده دارد و با یک برنامه ریزی مناسب شرایطی را فراهم کرد که در رقابتهای اسکواش قهرمانی آسیا در چین بیش از ۵۰ درصد نفرات اعزامی از تیم های پایه و جوانان بودند. تیم ملی اسکواش زنان ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا در چین با این ترکیب جوان در جایگاه ششم آسیا ایستاد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار