اخبار

10048
تمرکزم روی آمادگی برای المپیک است

میرمصطفی جوادی:

تمرکزم روی آمادگی برای المپیک است

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران در واکنش به افزایش حقوق کمیته ملی المپیک گفت: اعتراض کردیم و قرار بود حقوقمان افزایش پیدا کند، اما دیگر پیگیری نکردم. تنها روی آمادگی برای المپیک تمرکز کردم

میرمصطفی جوادی ملی‌پوش المپیکی وزنه‌برداری درباره آخرین وضعیت‌اش برای حضور در المپیک گفت: خدا را شکر وضعیت خوبی دارم. در حال تمرین هستیم تا در این مدت زمان باقی مانده بتوانم به آمادگی کامل برسم و در المپیک بهترین نتیجه را رقم بزنم. خوشبختانه الان شرایط آمادگی خوبی دارم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و رکوردهای بهتری ثبت کنم.

ملی‌پوش المپیکی کشورمان در واکنش به این سوال که چندی پیش نسبت به حقوقی که کمیته ملی المپیک برای ملی‌پوشان وزنه‌برداری در نظر گرفته بود اعتراض کردند و در نهایت خروجی آن اثرگذار بود یا خیر، گفت: در ابتدا کمیته ملی المپیک حقوقی را برای ما در نظر گرفته بود اما به آن اعتراض کردیم و فکر می‌کنم افزایش پیدا کرد اما من اصلاً پیگیر آن نشدم و تنها روی آمادگی برای المپیک تمرکز کردم تا بتوانم در این مسابقات نتیجه خوبی به دست بیاورم.

جوادی تأکید کرد: بعد از اینکه ما به حقوقی که کمیته ملی المپیک در نظر گرفته بود معترض شدیم اعلام کردند که این حقوق افزایش پیدا می‌کند اما من اصلاً نمی‌دانم این افزایش حقوق اتفاق افتاده یا خیر. تمام هدف من المپیک است تا بتوانم در این مسابقه عملکرد قابل قبولی داشته باشم. من فقط شنیدم که این حقوق افزایش پیدا کرده اما نمی‌دانم واریز شده یا خیر. ما اصلاً به این موضوعات دیگر فکر نمی‌کنیم و هدفمان کسب بهترین نتیجه در میدان المپیک است.

وی گفت: من الان از نظر بدنی در اوج آمادگی هستم اما انتظار دارم تا زمان برگزاری مسابقات المپیک، شرایطم بهتر شود و امیدوارم رکوردهای خودم را افزایش بدهم و در المپیک هم بهترین رکورد را ثبت کنم.

جوادی به شانس مدال آوری در المپیک پاریس اشاره کرد و گفت: شانس کسب مدال در المپیک پاریس قطعاً وجود دارد اما هیچ قطعیتی نیست. امکان دارد در میدان المپیک هر اتفاقی رخ بدهد. امیدوارم در المپیک، روز من باشد و بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم. البته که حریفان سرسختی دارم، همگی در حال تلاش هستیم و رقابت بسیار فشرده است. امیدوارم آن روز بتوانم رکوردهای خوبی ثبت کنم و در این دسته به مدال برسم. البته همانطور که گفتم کار سختی پیش رو است اما همه تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم پرچم ایران را به اهتزاز دربیاوریم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار