منهای فوتبال

1007
موسوی: کار سختی برای المپیکی شدن داریم

چه در اردو باشیم و چه نباشیم خبری از حقوق نیست

موسوی: کار سختی برای المپیکی شدن داریم

تیم ملی بوکس بعد از ۲ ماه تعطیلی دوباره سر و سامان گرفت. در حالی که اردوی  بوکسورها بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو تعطیل بود، حالا با آمدن رینالدو فونتس تیم ملی این روزها زیر نظر این مربی در خرم‌ آباد اردو زده است.

فائزه زمانی؛ شاهین موسوی المپین بوکس ایران در توکیو که حالا به دنبال رزرو بلیت دومین المپیکش است، 6 روز را فرصت کمی برای محک فونتس می‌داند اما معتقد است مربیان کوبایی همگی خوب هستند و در این مقطع می‌توانند به بوکس ایران کمک کنند. در حالی که 2 ماه بیشتر به مسابقات انتخابی المپیک نمانده است، موسوی کار بوکسورها را در ایتالیا سخت می‌داند اما معتقد است کار نشد ندارد.
 
بعد از 2 ماه وقفه اردوی تیم ملی با سرمربی جدید چطور پیش می‌رود؟
بعد از بازی‌های آسیایی اردو نداشتیم و بالاخره بعد از 2 ماه تعطیلی اردوها شروع شد. به تهران عادت کرده بودیم اما خرم‌آباد هم تا الان میزبانی خوبی داشته و شرایطمان روز به روز بهتر می‌شود. کلاً 2-3 روز بیشتر با این مربی تمرین نکرده‌ایم اما به نظر می‌رسد فونتس مربی خوبی باشد هرچند که کوبایی‌ها کلاً در بوکس حرف اول را می‌زنند و خوب هستند. فعلاً آمادگی بدنی بوکسورها پایین است و فونتس هم در تلاش است تا آمادگی‌مان هرچه سریع تر بالا برود.

از قبل با این مربی آشنایی داشتی؟
من خیلی در جریان رزومه این مربی نیستم و ترجیح می‌دهم در این زمینه‌ها دخالتی نداشته باشم اما شنیدم سرمربی تیم جوانان کوبا بوده و مربی خوبی است.


مربی خارجی می‌تواند بوکس ما را در این مقطع نجات دهد؟
در حال حاضر مهم‌ترین مسابقات انتخابی المپیک ایتالیا اوایل اسفند ماه برگزار می‌شود و فرصت زیادی تا شروع این مسابقات باقی نمانده است. در این 2 ماه باقیمانده باید هرچه در توان داریم بگذاریم تا با فشار مناسب و پیش بردن مسائل فنی و بدنی به نتیجه دلخواه در انتخابی المپیک برسیم.


چقدر گرفتن سهمیه المپیک در ایتالیا شدنی است؟
کار سختی برای گرفتن سهمیه المپیک داریم اما کار نشد ندارد و با تلاش و پشتکار می‌توانیم به گرفتن سهمیه امیدوار باشیم.
به نظر می‌رسد کار در انتخابی تایلند راحت‌تر باشد.


از آنجایی که تایلند آخرین فرصت گرفتن سهمیه است تا آن زمان عده زیادی سهمیه گرفتند و همین باعث می‌شود تا گرفتن سهمیه در تایلند راحت‌تر باشد.
مشکلات مالی در بوکس همچنان ادامه دارد؟

بوکسورها از یکی، دو ماه قبل از بازی‌های آسیایی حقوق نگرفته‌اند و بابت حقوق‌های معوقه‌شان ناراحت هستند. دو ماهی هم اردوها تعطیل بود و دریافتی نداشتیم، انگار چه باشیم و چه نباشیم حقوقی نمی‌گیریم و حالا منتظر شروع لیگ برتر هستیم تا پولی دستمان را بگیرد.


امسال اوضاع قراردادها نسبت به پارسال چطور است؟
امسال هم با تیم پلیمر خلیج فارس قرارداد دارم و رقابت‌ها از بیست و پنجم شروع می‌شود.
قراردادها نسبت به سال قبل بهتر است اما باز هم سقف قراردادها پایین است چون اکثر تیم‌ها بومی هستند و رایگان در لیگ بازی می‌کنند و همین هم باعث می‌شود تا هیجان و رقابت کمتر شده و قراردادها پیشرفتی نداشته باشد.

 

 


 
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال