فوتبال جهان

10079
آتشفشان بلینگام

ستاره انگلیس پس از گلزنی منفجر شد

آتشفشان بلینگام

مهاجم انگلیس، پس از گل مهلک خود به اسلواکی در اولین مرحله حذفی جام ملت‌های اروپا عصبانی به نظر می‌رسید.

به گزارش ایران ورزشی، انگلیس در حالی در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، با نتیجه 2-1 مقابل اسلواکی به پیروزی رسید که جود بلینگام با یک ضربه برگردان فوق العاده گل اول انگلیس را در دقیقه 95 به ثمر رساند و بازی را به وقت اضافه کشاند.

اما آنچه که توجهات را به خود جلب کرد، فریاد زدن این جوان 21 ساله  با به زبان آوردن کلمات خشم آلود پس از به ثمر رساندن گل و همچنین هنگام جشن گرفتن بود که شکار دوربین‌ها شد. او مانند آتشفشانی بود که شعله ور شده و بسیاری از دنبال کنندگان در رسانه‌های اجتماعی حدس می‌زنند که بلینگام می‌گوید: « دیگه کی؟»

اما خود این بازیکن در مصاحبه‌های مطبوعاتی بعد از بازی، با اشاره به انتقاداتی که اخیراً به او وارد شده گفت:« من می‌دانم که در این لحظات چه چیزی می‌توانم ارائه دهم، بدون توجه به آنچه مردم می‌گویند. این کار را امسال با رئال مادرید انجام دادم و قبلاً هم این کار را با انگلیس انجام دادم و این به تیم کمک می‌کند اما گاهی انگار برای عده‌ای ذهنیتی وجود دارد. پس در لحظاتی مثل امشب خوب است آن را به دست برخی‌ها برگردانیم. مردم زیاد حرف می‌زنند و گاهی باید آن را شخصی دانست و به آن پاسخ داد. می‌دانم که در چنین لحظاتی می‌توانم به موفقیت برسم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها