منهای فوتبال

1009
بهزادی: باید می‌رفتم

نائب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی استعفا داد

بهزادی: باید می‌رفتم

پریسا بهزادی، بعداز ۱۲ سال نایب رئیسی در فدراسیون دوومیدانی ، امروز استعفا داد.

به گزارش ایران ورزشی؛ پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی که از سال 1390 در این مسئولیت حضور داشت، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

بهزادی که از قهرمانان سابق پرتاب وزنه محسوب می‌شود و 9 سال وزنه پرتاب می کرد، در این 12 سال با رؤسای فدراسیون دوومیدانی مثل افشین داوری، مجید کیهانی، هاشمی صیامی و سرپرست‌های مختلف کار کرده. او درباره کناره گیری اش می گوید:«من 12 سال نائب رئیس فدراسیون بودم و دیگر وقت آن رسیده بود که بیرون بزنم تا استراحت کنم. من با روسا و سرپرستان زیادی کار کرده بودم و مشکلی هم با آقای مبینی سرپرست جدید فدراسیون نداشتم . همیشه بی حاشیه بودم و تنها هدفم حمایت از دختران دوومیدانی بود و فکر می کنم نتیجه دختران دوومیدانی در مسابقات به ویژه حضور حمیده اسماعیل نژاد دختر دونده 100 متر ایران در فینال بازیهای آسیایی نتیجه حمایت ها بود. هر چند زیاد نبود.»

مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره استعفای بهزادی و انتخاب جانشین او می گوید:« من هم خبر استعفای او را در رسانه ها دیده ام و هنوز استعفای کتبی او به دست ما نرسیده است. استعفای کتبی بهزادی که به دستم رسید برای  انتخاب سرپرست نائب رئیس بانوان تصمیم می گیریم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال