اکبر منتشلو

اکبر منتشلو

فوتبال ایران

10093
هلدینگ بهانه را از کادر فنی بگیرد

مصاف استقلال با حریفان در چند میدان

هلدینگ بهانه را از کادر فنی بگیرد

استقلال برای فصل آینده باید برنامه مدونی داشته باشد و حالا که مالک این باشگاه هم مشخص است، بهتر است بهانه ای برای نتیجه نگرفتن نباشد.

این روزها، دقیقاً شبیه روزهای نقل و انتقالات بیست وسومین دوره لیگ برتر است با این تفاوت که در این روزها، استقلال مالک خود را شناخته و دقیقاً مشخص است که چه کسی و چه سازمانی قرار است امور استقلال را رتق و فتق کند.

از اولین روزهای شروع بیست وسومین دوره لیگ برتر، جواد نکونام تازه وارد، از دست بسته خودش حرف زد و اینکه با مصدوم و محروم شدن یک بازیکن، بازیکنی برای جایگزین کردن او ندارد. این جمله کمی اغراق آمیز بود اما در برهه های سخت، واقعا این اتفاق برای استقلال رخ داد و دست جواد نکونام به عنوان سرمربی برای چینش بازیکنان بسته بود.

نکونام و شاگردانش با همین وضعیت مدعی شدند و مدعی ماندند، اما استقلال نتوانست به آنچه که هوادارانش انتظارش را داشتند، برسد و تنها با یک امتیاز کمتر، قهرمانی را از دست داد. اتفاقی که شاید با داشتن بازیکنان موثر و دست باز جواد نکونام طور دیگری رقم می خورد و آبی پوشان همچنان مدعی می ماندند و به قهرمانی هم می رسیدند.

حالا باز هم روزهای نقل و انتقالات است و استقلال قرار است با نکونام فصل آینده لیگ برتر را هم سپری کند و شاید باز هم بهانه گیری ها وجود داشته باشند. امروز که وضعیت استقلال از نظر مالکیت مشخص است، روزی خوبی است که همه بهانه ها از کادر فنی و ... گرفته شود. پر کردن دست جواد نکونام و جذب بازیکنان مورد نیاز استقلال که اتفاقاً باید در چند میدان به مصاف حریفان برود، ضرورتی است که برکسی پوشیده نیست و هلدینگ به عنوان مالک، اولین وظیفه اش سروسامان دادن به وضعیتی است که پیش از این تاثیر منفی اش را روی باشگاه گذاشته است. هر چند صرفاً جذب بازیکنان مورد نیاز کارد فنی تنها بخشی از تدارکات برای استقلال است و هلدینگ با پشتیبانی و پرداخت به موقع به بازیکنان می تواند تاثیر بسزایی در نتایج آینده استقلال داشته باشد. جذب چند بازیکن خوب و با استعداد در پست های مختلف، نیاز ضروری است که استقلال در آینده بیش از هرچیزی به آن نیاز خواهد داشت. که هم توجه سرمربی و هم توجه مالک باشگاه را می طلبد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران