منهای فوتبال

1010
لیکرز فاتح لیگ درون فصلی NBA

لیکرز فاتح لیگ درون فصلی NBA

با شکست ایندیانا مقابل لسانجلس لیکرز، کسب عنوان قهرمانی اولین دوره مسابقات درون فصلی لیگ NBA از آن یاران پادشاه شد.

علی رضایی حسین آباد

به گزارش ایران ورزشی؛ بعد از اینکه بازی های فصل گذشته NBA با قهرمانی تیم دنور ناگدس به پایان رسید آدام سیلور مامور عالی رتبه اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا با مدیریت باشگاههای لیگ NBA  تصمیم گرفتند برای نخستین بار با ابتکاری جدید و در دل بازی‌های لیگ NBA ، تورنمنتی تحت عنوان درون فصلی برگزار کنند. بازی های لیگ NBA شروع شد و چند هفته هم از آن سپری شد کمااینکه این بازی ها هم برای لیگ NBA و هم برای تورنمنت درون فصلی محاسبه می شد. تا اینکه بامداد امروز مسابقات تورنمت درون فصلی به مرحله فینال خود رسید. در فینال تورنمنت NBA In-Season که در سالن T-Mobile Arena لاس‌وگاس برگزار شد تیم‌ لس‌آنجلس لیکرز با پیروزی 123 بر 109 مقابل ایندیانا پیسرز به عنوان قهرمانی رسید. بازی دو تیم از همان ابتدا که بازیکنان دست به توپ شده بودند با برتری زرد پوشان یاران تیم پادشاه یعنی لسانجلس لیکر پیش می رفت هر چند که در اویل کوارتر سوم و چهارم بازیکنان تیم ایندیانا پیسرز در چند ران امتیازات حساسی را کسب می کردند اما نمی توانستند با کسب امتیازات و دفاع منسجم این نتایج را ادامه بدهند هر چند که مربی تیم لیکرز هم با پیشی گرفتن امتیازات ریسک نمی کرد و اصلا ستاره های خودش را تعویض نمی کرد.

هر چند که لیکرزی‌ها فصل گذشته نمایش دور از انتظاری را با ستاره‌های خود داشتند و حتی به مراحل پایانی هم نرسیدند، حالا با فتح جام درون فصل برای ادامه راه خود در لیگ NBA استارت دوباره‌ای زدند. 

چندی پیش لبرون جیمز فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌انجلس لیکرز با عبور از کریم‌ عبدالجبار افسانه‌ای، قهرمان ۶ دوره رقابت‌های لیگ NBA، رکوردار بیشترین دقایق بازی در این مسابقات بود، تا پیش از بازی تیم‌های لیکرز و فیلادلفیا، کریم عبدالجبار با ۶۶۲۹۷ دقیقه بازی در فصل عادی و پلی آف NBA، از این نظر رکوددار بود اما لبران جیمز با ۶۶۳۱۸ دقیقه بازی، این رکورد را هم از کریم عبدالجبار گرفت. در پایان تورنمنت درون فصل هم، لبران جیمز ستاره لیکرز عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها (MVP) را از آن خود کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال