ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

10113
خوردبین :اسماعیلی‌فر فهمید هیچ تیمی بهتر از پرسپولیس نیست

گرجستان پدیده یورو بود گولسیانی افتخار پرسپولیس در یورو

خوردبین :اسماعیلی‌فر فهمید هیچ تیمی بهتر از پرسپولیس نیست

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است مدافع گرجستانی پرسپولیس با بازی‌هایش موثرش در تیم ملی گرجستان مایه مباهات پرسپولیس در یورو را فراهم ساخت .

محمود خوردبین معتقد است هر بازیکنی باید به حضور در پرسپولیس افتخار کند و به بودن در این تیم که بیشترین هوادار را داشته به خود ببالد.


*در خصوص پشیمانی دانیال اسماعیلی فر که می خواهد به پرسپولیس برگردد چه صحبتی دارید؟


به هر حال حتما هر بازیکنی می داند که پرسپولیس چه جایگاهی دارد و از چه مرتبه ای در فوتبال ایران و آسیا برخوردار است. تیمی که بیشترین قهرمانی ها را در ایران داشته و در آسیا هم در این یک دهه اخیر، دو بار به فینال رسیده که از دسترس تیمهای ایرانی دیگر به دور بوده است .کسب نهمین قهرمانی لیگ برتر که فصل قبل در شرایطی سخت به دست آمد نشان داد که پرسپولیس تیم قهرمان است و شخصیتش به  گونه ای با قهرمانی عجین شده .به همین دلیل کار پرسپولیس برای تکرار قهرمانی سخت است اما باشگاه در تلاش است تا با بازیکنان تمدید کرده و با جذب چند بازیکن جدید بر اساس نیازش  بهترین بستر را برای قهرمانی پرسپولیس فراهم کند.بازیکنی مثل دانیال هم مدافع راست خوبی است که حتما به این حقیقت رسیده که هیچ تیمی برای بازیکن بهتر از پرسپولیس نمی شود به همین دلیل می خواهد بماند.امیدوارم برای فصل بعد هم تیم خوبی جمع شود تا باز هم شاهد اتفاق‌های خوبی برای پرسپولیس و هواداران تیم باشیم.حقیقتی که من خیلی به آن خوشبین هستم .


*در خصوص گولسیانی و درخشش تیمش در یورو و ادامه حضور این بازیکن درپرسپولیس چه نظری دارید ؟


گولسیانی بازیکن خوبی است و در ترکیب تیمش در یورو واقعا درخشید.تیم گرجستان پدیده مسابقات یورو بود که فراتر از تصور نتیجه گرفت و برای اولین بار موفق شد که از مرحله گروهی هم صعود کند. واقعا برای پرسپولیسی ها هم درخشش گرجستان با حضور گولسیانی شیرین بود.طبیعتا من هم از حضور گولسیانی در تیم‌مان و تمدید قرار داد با او استقبال می کنم .


* بهترین تیم یورو کدام است ؟
به نظرم آلمان بهترین تیم جام است و تیم اول من آلمان و تیم دومم در یورو اسپانیاست .


*اما این دو تیم که در مرحله بعد به هم می خورند؟
بله به هر حال قرعه این گونه شده اما به نظرم آلمان قهرمان خواهد شد و بعد از چند سال  ژرمن‌ها عنوان قهرمانی در یورو را به دست می آورند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران