گزارش

10151
اخباری؛ خبر جدید دروازه پرسپولیس

پس از امیر عابدزاده، با قارتال هم مذاکره شده است

اخباری؛ خبر جدید دروازه پرسپولیس

یکی از موضوعاتی که هواداران پرسپولیس به شدت آن را دنبال می کنند، این است که در فصل آینده چه بازیکنی درون دروازه این تیم قرار می گیرد. بعد از اتفاقاتی که در مورد علیرضا بیرانوند رخ داد، سرخپوشان پایتخت جذب یک دروازه‌بان مطمئن و خوب را در دستور کار خود قرار دادند. از گلرهای خارجی که نام شان برای حضور در این تیم مطرح شده است تا پیام نیازمند و حسین پورحمیدی که هر کدام با سپاهان و تراکتور قرارداد دارند و جدا شدن شان نیازمند دریافت رضایت نامه شان است. در این میان، از امیر عابدزاده که به تازگی از ماریتیمو جدا شده، به عنوان یکی دیگر از گزینه های پرسپولیس نام برده شده است.

گلری که رسانه های مختلف خبر از حضور او در دیگر تیم های پرتغالی و اسپانیایی داده و البته گفته اند که پسر احمدرضا عابدزاده، یک آفر ویژه هم از یکی از تیم های ایرانی دارد و برای همین احتمال داده شده او می خواهد پس از سالها دوباره به قفس توری سرخ ها بازگردد تا دوباره پیراهن تیم ملی را به دست آورد اما نکته ای که در این بین وجود دارد، این است که جذب او با واکنش مثبتی از سوی جامعه هواداری و رسانه ای پرسپولیس مواجه نشده و برای همین تردیدهایی برای به خدمت گرفتن او وجود دارد.

از سوی دیگر، مدیران باشگاه پرسپولیس معتقدند که فسخ قرارداد بیرانوند غیرقانونی است و با اینکه خبرهای مختلفی در مورد عدم تمایل رضا درویش مدیرعامل این باشگاه برای بازگشت این بازیکن به جمع قرمزها شنیده می‌شود اما باشگاه پرسپولیس همچنان تمایل دارد که همکاری با بیرانوند را ادامه دهد، مگر اینکه اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ دهد. در این شرایط، مدیران پرسپولیس اگرچه منتظر تشکیل جلسه کمیته تعیین وضعیت هستند تا تکلیف شکایت این باشگاه از بیرانوند مشخص شود ولی با این حال، با پیش‌بینی برخی احتمالات و به گزارش تسنیم، با محمدرضا اخباری گلر فصل پیش گل‌گهر هم مذاکره کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، شروع این مذاکرات از روز شنبه بوده و حتی پرسپولیسی‌ها با این بازیکن به توافق ابتدایی هم دست پیدا کرده‌اند ولی پیوستن اخباری به پرسپولیس منوط به جدایی قطعی بیرانوند است. هر چند درویش بابت برخی رفتارهای بیرانوند از این بازیکن عصبانی است اما برخی از بازیکنان و نزدیکان مدیرعامل پرسپولیس از او خواسته‌اند بیرانوند را با قراردادی جدید که به ضرر باشگاه هم نباشد حفظ کند.

در این شرایط، باید دید در نهایت بیرانوند در پرسپولیس ماندنی می شود یا سرخ ها پیراهن شماره یک تیم خود را به اخباری می سپارند که در این سالها یک پای حضور در اردوهای تیم ملی بوده و عملکرد نسبتا با ثباتی در لیگ ایران داشته است. دروازه بانی که گویا از تراکتور هم پیشنهاد دارد و اگر سرخپوشان تبریزی موفق به جذب بیرانوند نشوند، ممکن است قارتال را به تبریز بازگردانند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش