مصاحبه

10258
آرزوی ستاره پرتغال

آرزوی ستاره پرتغال

سیلوا، هافبک پرتغال، می‌گوید اگر قهرمان یورو ۲۰۲۴ شود، بهترین جام دوران حرفه‌ای خود را به دست آورده است.

به گزارش ایران ورزشی، تیم ملی پرتغال که در سال 2016 سابقه قهرمانی یورو با غلبه بر فرانسه را دارد، قرار است فرداشب در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف این تیم برود.

پرتغال در یک هشتم نهایی مقابل اسلوونی قرار گرفت و در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد تا به دور بعدی صعود کند. برناردو سیلوا که در سال 2016 به دلیل مصدومیت همراه پرتغال نبود، امیدوار است آن‌ها با غلبه بر فرانسه یک قدم به فینال نزدیک شوند و بتوانند عنوان قهرمانی را کسب کنند.

برناردو سیلوا درباره بازی فردا مقابل فرانسه گفت:"بازی آسانی نخواهد بود،  در یک چهارم نهایی یورو 2024 هستیم. همه تیم‌ها با شایستگی اینجا هستند چون بسیار قدرتمند هستند. آن‌ها هشت تیم برتر اروپا هستند. و ما با تیمی بازی خواهیم کرد که شش سال پیش قهرمان جهان بود و 18 ماه پیش در فینال جام جهانی دیگر حضور داشت. آن‌ها تیمی هستند که به این چیزها عادت کرده.اند، به بازی در مراحل حذفی عادت دارند و همینطور تجربه زیادی دارند. اما ما با هدف راهیابی به نیمه نهایی به این بازی می‌رویم چون ما هم تیم بزرگی هستیم."

او درباره احتال قهرمانی پرتغال چنین نظر داد:"هدف ما پیروزی در این بازی و نزدیک شدن به فینال برای کسب جام است. وقتی صحبت از احتمال کسب قهرمانی‌ برای پرتغال می‌شود، من این شانس را داشته‌ام که چیزهای زیادی کسب کنم. من شش بار قهرمان لیگ برتر شدم. من قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدم و همینطور قهرمان لیگ ملت‌های اروپا با پرتغال. اما اگر من یوفا یورو را ببرم، قطعا مهم‌ترین جام دوران حرفه‌ای‌ام خواهد بود و جایگاه ویژه‌ای در قلبم خواهد داشت.

سیلوا درباره از دست دادن یورو 2016 به دلیل مصدومیت یادآور شد:"خیلی ناراحت کننده بود. در آخرین جلسه تمرینی مصدوم شدم. همسترینگم پاره شد و یورو را از دست دادم. لحظه بسیار غم انگیزی بود چون قرار بود اولین تورنمنت من با تیم ملی باشد. من هیچ افسوس و کینه‌ای ندارم. فکر می‌کنم غم و اندوهی که از نبودن در یورو احساس کردم به من انگیزه داد تا به دنبال چیزهای دیگری باشم. انگیزه فصل فوق العاده‌ای که با موناکو داشتم از همین مصدومیت به دست آمد. بنابراین این بخشی از سفر و حرفه‌ من بوده است."


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه