المپیک و پاراالمپیک

10260
وزیر ورزش و جوانان در اردوی براداران عالمیان در مازندران

وزیر ورزش و جوانان در اردوی براداران عالمیان در مازندران

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، امروز در مازنداران سری به اردوی برادران عالمیان، پینگ پنگ بازان المپیکی زد.

به گزارش ایران ورزشی،  به نقل از وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در ادامه سرکشی از اردوی المپیکی های ایران، در مازنداران سری هم به اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ زد. در این بازدید، وزیر ورزش و جوانان با بازدید از وضعیت اردویی نوشاد و نیما عالمیان، با  حضور رییس فدراسیون تنیس‌روی‌ میز، مربیان با آنها به گفت‌وگو نشست.

وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از رییس فدراسیون تنیس‌روی‌ میز و عملکرد ورزشکارانش  در مدت اخیر به ویژه بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: «ورزش ایران برای حضور در المپیک ۴٠ سهمیه را کسب کرده و امیدواریم با کمک خدا حضور ورزشکاران ما هم موفقیت‌آمیز باشد.

پینگ‌پنگ یکی از این رشته‌هایی است که با مدیریت آقای قارداشی به موفقیت‌های خوبی دست یافته است. زمانی پیروزی پینگ‌پنگ‌بازان ایرانی در رقابت با حریفان شرق آسیا که بهترین‌های جهان هستند مثل آرزو و رویا بود اما اکنون این پیروزی‌ها در دسترس است و ورزشکاران ما این توانایی را از خود نشان داده‌اند.»

ورزش و جوانان  درباره  دغدغه‌های  ورزشکاران گفت: «فلسفه حضور بنده و دیگر مدیران به واسطه ورزشکاران است. اگر ورزشکار را از ورزش بگیرید مدیر و مربی دیگر معنایی ندارند و این ورزشکاران هستند که برای مدیران ورزشی نقش تعیین می‌کنند. خدمت برای شما افتخار است و تمام تلاشمان این است که بتوانید بدون دغدغه در مسابقات شرکت کنید.»

هاشمی با تقدیر از پتروشیمی زرند و خلیلی مدیرعامل پتروشیمی بخاطر حمایت‌هایش از ورزش به ویژه پینگ‌پنگ خطاب به نیما و نوشاد عالمیان گفت: «شما به همراه خانم شهسواری که اینجا حضور ندارند در المپیک تلاش خودتان را بکنید و همین تلاش برای مردم و کشور قابل تقدیر است و امیدوارم با کمک خدا موفق باشید.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های المپیک و پاراالمپیک