مصاحبه

10261
بلوری زاده : متاسفانه گروه سختی داشتیم

بلوری زاده : متاسفانه گروه سختی داشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران گفت: خیلی متاسفیم از این که قرعه خیلی سختی داشتیم و اگر هر کدام از تیم‌های دیگر جز ویتنام در گروه ایران بودند الان جزء هشت تیم برای بازی های بعد رفته بودیم .»

به گزارش ایران ورزشی؛ پدیده بلوری‌زاده سرمربی تیم  والیبال جوانان دختر ایران بعداز شکست استرالیا گفت: «امروز مقابل تیم استرالیا برای جایگاه نهم تا دوازدهم مسابقه داشتیم. خیلی متاسفیم از این که در گروه C مرحله مقدماتی قرار گرفتیم. قرعه خیلی سختی داشتیم و اگر هر کدام از تیم های دیگر جز ویتنام در گروه ایران بودند الان جزء هشت تیم برای بازی های بعد رفته بودیم اما بعضی مسائل از کنترل ما خارج است و تنها کنترل این مسابقه دست ایران بود.»

او از بازی تیمش راضی است:« ست اول به دلیل ناکامی دور قبل بازیکنان خیلی سرحال نبودند اما خداراشکر توانستند خودشان را پیدا کنند و بازی خوبی از خودشان نشان دادند. می توانستیم بازی بهتری داشته باشیم اما فائق آمدن بر شرایطی که از یک سو بازیکنی را از دست دادیم و از سوی دیگر از حضور در جمع هشت تیم بازماندیم، دشوار است و  بازیکن را دچار نوساناتی می‌کند اما خداراشکر آن چه دلمان می خواست اتفاق افتاد. مسابقه بعدی ما دو روز دیگر خواهد بود و با برنده دیدار هنگ کنگ و نیوزیلند بازی می کنیم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه