محمد قراگزلو

محمد قراگزلو

اخبار

10280
آلمان – اسپانیا؛ آمار می‌گوید دوئل بهترین‌ها

آلمان – اسپانیا؛ آمار می‌گوید دوئل بهترین‌ها

آمار ثبت شده از دو تیم آلمان و اسپانیا نشان می‌دهد تقابل بین این دو تیم به نوعی مصاف بهترین تیم‌های یورو ۲۰۲۴ محسوب می‌شود.

 تقابل تیم های ملی آلمان و اسپانیا با توجه به نمایش‌های باکیفیت این دو تیم در چهار بازی قبلی خود طی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا یک فینال زودرس در مرحله یک چهارم نهایی یورو خواهد بود.
این دو تیم هر کدام با سه قهرمانی پرافتخارترین تیم‌های جام ملت‌های اروپا به حساب می‌آیند هر چند آلمان سه نایب قهرمانی هم در کارنامه دارد.
با این حال آنچه تقابل این دو تیم را جذاب‌تر و دیدنی‌تر خواهد کرد کیفیت فنی بالای آنهاست که به گواه آمار ثبت شده در سایت رسمی یوفا در آیتم‌های تهاجمی همواره جزو سه تیم اول  یورو 2024 بوده‌اند.
در آیتم حمله آلمان بعد از پرتغال در رده دوم قرار دارد و اسپانیا تیم سوم است.
آلمان در مجموع  طی چهار بازی قبلی خود 265 حمله تدارک دیده که 7 بار منجر به گلسازی شده است.آنها 31 کرنر به دست آورده‌اند ، 10 بار در آفساید گرفتار شده‌اند و 58 دریبل ثبت کرده‌اند.
در نقطه مقابل اسپانیا 256 حمله تدارک دیده، 8 گلسازی داشته، 29 کرنر به دست آورده ، 7 بار در آفساید گرفتار شده و 88 دریبل در بازی‌هایش ثبت کرده است.
در آیتم موقعیت گل اسپانیا تیم اول، پرتغال دوم و آلمان سومین تیم این تورنمنت است.
اسپانیا 84 موقعیت ایجاد کرده که منجر به 29 ضربه داخل چارچوب  و 32 ضربه خارج از چارچوب شده  و 22 بار هم ضربات این تیم بلاک شده است.در نقطه مقابل آلمان 71 موقعیت داشته که 28 تا از آنها داخل چارچوب بوده، 25 تا خارج از چارچوب و 18 ضربه آنها نیز بلاک شده است.
در تعداد گل زده آلمان و اسپانیا با 10 و 9 گل زده تیم‌های اول و دوم تورنمنت هستند.از این تعداد گل، آلمان دو گل با ضربه سر دارد و اسپانیا هیچ گلی با ضربه سر نداشته است.همچنین آلمان دو گل خارج از محوطه هجده قدم و دو گل از روی نقطه پنالتی زده که اسپانیا در هیچ کدام از این موقعیت‌ها گلی به ثمر نرسانده است.


اما با توجه به رویکرد دو تیم به بازی مالکانه و اینکه کدام یک در این زمینه طی تقابل رودررو می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد و کنترل بازی را در دست بگیرد ، آمار ثبت شده از آیتم مالکیت توپ طی چهار بازی قبلی از هر دو تیم می‌تواند جالب توجه باشد.
در این آیتم آلمان تیم اول  و اسپانیا تیم دوم رقابتها هستند.
آلمان آمار جالب 92.3 درصد دقت پاس را ثبت کرده است.آنها 2618 پاس کامل به هم داده‌اند، به صورت متوسط 62 درصد زمان بازی مالک توپ بوده‌اند ، 52 ضربه ایستگاهی زده‌اند و 82 سانتر داشته‌اند که 28.1 درصد دقت داشته است.
در نقطه مقابل اسپانیا 91 درصد دقت پاس ثبت کرده است .آنها 2451 پاس کامل داده‌اند ، 58.5 درصد مالکیت توپ داشته‌اند، 39 ضربه ایستگاهی زده‌اند و 72 سانتر کرده‌اند که 33.8 درصد آن دقیق بوده است.
تعداد سانترهای تهاجمی آلمان 82 بوده و برای اسپانیا در این آیتم 77 سانتر ثبت شده است.


اما در امور تدافعی با توجه به اینکه دو تیم غالبا سوار بر بازی و بر حریف مسلط بوده‌اند آمارها ضعیف‌تر و پایین‌تر است. در آیتم دفاع، اسپانیا تیم ششم و آلمان تیم هفتم رقابت‌ها هستند هر چند باید در نظر گرفت این دو تیم نسبت به برخی از تیم‌ها که از مرحله گروهی صعود نکردند یک بازی بیشتر انجام داده‌اند.
اسپانیا در چهار بازی اخیر خود 165 بازیابی توپ داشته، 51 تکل زده  که 23 تا از آنها برنده و 29 تا بازنده بوده و 44 پوشش در آمارش ثبت کرده است.
اما آلمان 161 بازیابی توپ داشته ، 45 تکل زده که 17 تا از آنها برنده و 28 تا بازنده بوده و 57 پوشش ثبت کرده است.
دروازه‌بان‌های دو تیم در آیتم مهار دروازه سیزدهم و بیست و یکم هستند.
اونای سیمون و داوید رایا با 10 نجات دروازه، یک گل خورده و 3 کلین شیت عنوان دهم و مانوئل نویر با 7 نجات دروازه، دو گل خورده و دو کلین شیت عنوان بیست و یکم تورنمنت را در اختیار دارند.
اسپانیا با 57 خطا و شش کارت زرد دومین تیم خشن این تورنمنت بوده و آلمان با 46 خطا و شش کارت زرد در این آیتم هفتمین تیم تورنمنت محسوب می‌شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار