اکبر منتشلو

اکبر منتشلو

فوتبال ایران

10306
قائدی در مسیر پولادی

قعله نویی زور کی روش را ندارد

قائدی در مسیر پولادی

مهدی قائدی دنبال تیم است و البته با تیم ملی هم مشکلاتی دارد. به نظر این بازیکن قرار است راه مهرداد پولادی را برود.

مهرداد پولادی در پرسپولیس خوب بازی می کرد و پیش از آن به مهره فیکس کارلوس کی روش در تیم ملی تبدیل شده بود. مهرداد در آستانه 28 سالگی و آغاز جام ملت ها با یک چالش بزرگ روبرو شده بود. پروژه جعلی بودن کارت های پایان خدمت بازیکنان لیگ برتری! در آن دوره ستاد کل نیروهای مسلح تأکید داشت تمامی بازیکنانی که کارت های پایان خدمتشان مشکل دارد، حتی بازیکنان ملی‌پوش در آن دوره، باید به خدمت سربازی بروند و اجازه خروج از کشور را ندارند. کی روش رسما درخواست کرد که برای حمایت و موفقیت تیم ملی در جام ملت های آسیا، باید بازیکنان سربازش را در استرالیا به همراه داشته باشد. پس از کش‌وقوس فراوان، تلاش ها نتیجه داد و مجوز حضور سروش رفیعی و مهرداد پولادی برای جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا صادر شد. مسابقات جام ملت ها که تمام شد، شایعاتی منتشر گردید مبنی بر اینکه پولادی قصد بازگشت به ایران را ندارد و به نوعی فدراسیون و وزارت ورزش را دور زده است. این خبر می‌توانست ضربه سنگینی را به فدراسیون و وزارت وارد کند که ریش گرو گذاشته بودند تا این بازیکن بتواند در استرالیا حاضر شود. به هر حال پولادی به ایران بازنگشت و بعداز بازی برای تیم های الشحانیه، بانکوک تایلند، الخریطیات قطر و ...، سرنوشت نامعلومی پیدا کرد.

حالا انگار این موضوع با کمی تفاوت، برای مهدی قائدی در حال تکرار است. مهدی قائدی هم این روزها، مورد علاقه امیر قعله نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان است، اما او در بازیهای گروهی جام جهانی همراه تیم ملی بود، در دیدار با هنگ کنگ به میدان رفت اما برای بازی با ازبکستان نتوانست وارد کشور شود و این بازی ملی را از دست داد. او که بازیکن تیم الاهلی امارات است به صورت قرضی به اتحاد کلبا رفته و در این تیم بازی کرد و قرار بود دوباره به جمع قرمزپوشان دبی برگردد. اما ظاهراً جدایی او از تیم الاهلی قطعی شده است.

بنا بر برخی اخبار باشگاه استقلال خواهان جذب این بازیکن است اما او که نمی تواند به ایران بازگردد، انگار باید منتتظر سرنوشت نامعلوم پولادی باشد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران