ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

اخبار

10315
پیشنهاد مالی پایین به عبدی و ناراحتی مهاجم پرسپولیس

احتمال انتقال دوباره قرضی

پیشنهاد مالی پایین به عبدی و ناراحتی مهاجم پرسپولیس

مهاجم پرسپولیس که به تازگی از تیم تراکتور به پرسپولیس بازگشته گفته می شود از رقم در نظر گرفته باشگاه در قبال خودش ناراحت است .

در حالی که پروژه حضور علی علیپور و محمد رضا آزادی فعلا برای حضور در پرسپولیس به مشکل خورده باشگاه پرسپولیس در قبال بازیکنانی که با این باشگاه قرار داد دارند برخورد یکسانی ندارد  و به بهانه اینکه آنها قرارداد دارند با این بازیکنان به شکلی متفاوت برخورد می کندکه یکی از آنها مهدی عبدی است.

 آخرین اخبار از مهدی عبدی حاکی از آن است با وجود اینکه مهاجم پرسپولیس از سه تیم فولاد،سپاهان و استقلال پیشنهاد داشته به دلیل اینکه یک سال دیگر از قرار دادش باقی مانده  از تراکتور به پرسپولیس برگشته اماباشگاه پرسپولیس رقم ده میلیاردی را برای عقد قرار داد جدید این بازیکن معین کرده که این رقم به مذاق عبدی خوش نیامده و از این مساله ناراحت شده است .

باید دید عبدی با این رقم در پرسپولیس می ماند یا با توجه به پیشنهاداتی که از تیم‌های دیگر با ارقام به مراتب بالاتر از باشگاه پرسپولیس دارد ترجیح می دهد که باز هم بعد از توافق با باشگاه پرسپولیس به طور قرضی به یکی از آن تیم‌ها برود و  از تیم پرسپولیس جدا شود .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار