فوتبال ایران

10322
شایعه در شهر؛ بیرانوند فردا با تراکتور می‌بندد

شایعه در شهر؛ بیرانوند فردا با تراکتور می‌بندد

به نظر می رسد تراکتوری ها با رونمایی از علیرضا بیارنوند اولین بمبم نقل و انتقالاتی خود را منفجر خواهند کرد.

به گزارش ایران ورزشی بعد از دو هفته کش و قوس بین علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس درباره فسخ قرارداد این دروازه بان حالا خبر می رسد احتمال قطعی شدن قرارداد  او با تراکتور در ساعات آینده وجود دارد.

یک منبع آگاه به خبرنگار ما اطلاع داده بیرانوند فردا( شنبه) با تراکتور قرارداد خواهد بست که اگر اینگونه شود ماجرای بازگشت او به پرسپولیس کلا منتفی خواهد شد.

گفتنی است بیرانوند یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما دو هفته قبل طبق بندی که در قراردادش موجود است این قرارداد را یکطرفه فسخ کرده است.

بیرانوند در ویدئویی که چهارشنبه شب منتشر کرد تاکید داشت فسخ قراردادش قانونی است و هیچ کار خلافی انجام نداده اما  از سوی دیگر رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم می گوید همه چیز در آن بند قانونی بوده و درباره وجاهت فسخ قرارداد بیرانوند منتظر تعیین تکلیف قانون خواهند بود.

در عین حال از صحبت های درویش اینگونه برمی آمد که باشگاه پرسپولیس بی میل نیست که با بیرو مصالحه کند اما بیرانوند در صحبت های خود تاکید کرده بود 2 میلیارد تومان دیگر طلب دارد و از تصمیمش برنمی گردد.

با این وجود باید دید اگر قرارداد بیرانوند با تراکتور منعقد شود و سپس کمیته تعیین وضعیت علیه او رای دهد تکلیف این دروازه بان ملی پوش چه خواهد شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران