مصاحبه

10334
هاشمی: در المپیک کار خودتان را بکنید

وزیر ورزش با بازدید ازاردوی شمشیربازی سابر

هاشمی: در المپیک کار خودتان را بکنید

به گزارش ایران ورزشی؛ کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در سرکشی به اردوی المپیکی ها، صبح امروز سری به  شمشیربازان سابر زد. وزیر ورزش در این بازدید هم  لحظاتی از تمرینات شمشیربازان را تماشا کرد و هم  با ملی پوشان سابر صحبت .

هاشمی با خوشامد گویی به پیمان فخری سرمربی تیم ملی سابراز امیدواری اش به مدال شمشیربازان گفت : «آقای فخری سالها برای شمشیربازی زحمت می‌کشد و به خانه خود خوش آمدید. از مجموعه ۱۳ رشته که در المپیک داریم شمشیربازی تنها رشته تیمی ما در المپیک است و جای قدردانی دارد. قبلا والیبال و بسکتبال را داشتیم اما حالا شما توانسته‌اید جای خالی آنها را پر کنید. اعتقاد دارم برای کسب مدال المپیک که 12 سال دنبالش بودید، فرصت  دارید.»

وزیر ورزش البته با همه امیدواری اش، معتقد است تیم باید در آرامش کار کند:«امید وارم و این ظرفیت وجود دارد. البته کشورهای دیگر با بهترین امکانات رقیب ما هستند. ارزیابی مجموعه فدراسیون این است امکان دسترسی به مدال وجود دارد اما نباید بار روانی ایجاد کنیم. باید در فضای آرام به المپیک بروند.»

البته هاشمی به ملی پوشان اطمینان داد فشار روی دوش تیم نمی گذارد:« البته نمی‌خواهم بار روانی روی تیم ایجاد شود. کار خودتان را انجام دهید و با تجارب خوب وارد المپیک شوید. جزو با تجربه‌ها هستید و نتیجه هر چه شد می‌پذیریم. مدال ارزشمند است و این مدال می‌تواند به توسعه شمشیربازی سراسر ایران کمک کند. توان در تمام شما بازیکنان وجود دارد. با کمک کادرفنی و مجموعه کمیته ملی المپیک در المپیک دل مردم را شاد کنید. نسبت به این موضوع خرسند هستیم. »

او قول تامین تجهیزات هم داد:« در المپیک ریو  تا دم مدال رفتید و امیدوارم در المپیک پاریس موفق باشید. سعی کردیم حمایت کنیم و اعتبارات هم نسبت به  سال گذشته دو نیم برابر شده و البته نیاز به توجهات بیشتر است. تامین تجهیزات که ابزار اصلی شما است در دستور کار قرار گرفته است.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه