اخبار

10434
آخرین حرف درویش درباره نقل و انتقالات

آنهایی که عشق و دلشان با پرسپولیس است می‌آیند

آخرین حرف درویش درباره نقل و انتقالات

داستان نقل و انتقالات پرسپولیس با کندی و نگرانی برای هواداران این تیم پیش می رود و خبری از تمدیدی های جدید و خریدهای تازه نیست.

به گزارش ایران ورزشی رضا درویش در خصوص روند نقل و انتقالات پرسپولیس توضیح می دهد: قبل از اینکه با گاریدو به توافق برسیم، مذاکره با چند بازیکن مدنظر را شروع کردیم. از دیروز(شنبه) هم بازیکنان مدنظر را با او در میان گذاشتیم. برای نقاطی که احتیاج به ترمیم دارند، چند نفر را خودش معرفی کرد و برخی را هم ما معرفی کردیم. فکر نمی‌کردم او تا این حد بازیکنان، فوتبال ایران و لژیونرها را بشناسد. با هماهنگی گاریدو سعی می‌کنیم نقاط لازم را ترمیم و بازیکنان مستعد را جذب کنیم.

درویش گفت: متاسفانه یکسری از باشگاه‌ها می‌توانند پرداخت چندبرابری ما داشته باشند که باعث می‌شود بازیکنان ما روی عشق و علاقه‌شان پا بگذارند و تیمشان را تغییر بدهند ولی پرسپولیس همیشه بزرگتر از همه است. جایگاه این تیم برای بزرگ شدن است. به همین خاطر طی ۵۰ سال بزرگترین و شاخص ترین بازیکنان آمدند.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: روزی فکر می‌کردند اگر مثلا مرحوم همایون بهزادی برود پرسپولیس چگونه اداره می‌شود. او رفت، پرسپولیس به قهرمانی ادامه داد. گفتند اگر پروین برود دیگر برای او جایگزینی نخواهد بود. پروین شناسنامه فوتبال ایران است. رفت اما پرسپولیس کار خودش را کرد، روی پای خودش ماند و به قهرمانی‌ها ادامه داد. دایی و عابدزاده آمدند و رفتند. یادم است گفتند وقتی عابدزاده برود دیگر دروازه‌بانی به اندازه او برای پرسپولیس نمی‌آید. توانایی‌های او غیرقابل اغماض است اما پرسپولیس به مسیر خود ادامه داد.

او در پایاین گفت: از این به بعد باز هم بازیکنانی که عشق و دلشان با پرسپولیس است می‌آیند. پرسپولیس به راهش و قهرمانی ادامه می‌دهد. ضمن اینکه امیدواریم این گمشده که قهرمانی آسیا است را به دست بیاوریم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار