فوتبال جهان

10445
تاثیر یورو روی بازار تابستانی

تاثیر یورو روی بازار تابستانی

ریکاردو کالافیوری، نیکو ویلیامز و ۱۴ بازیکن پس از بازی در یورو ۲۰۲۴، نقل و انتقالات هنگفتی به دست خواهند آورد.

 مسابقات یورو صحنه ای را برای تعداد زیادی از بازیکنان فراهم کرده است تا استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و بسیاری از آنها می توانند پس از جلب توجه پیشنهادات خوب را به سمت خود روانه کنند

اما چه کسانی هستند که باید در ستون های شایعات در هفته ها و ماه های آینده به دنبال آنها باشیم؟ 

بیول (اسلوونی)

ژاکا بیول از اودینزه، دفاعی کهبا مجموعه ای از نمایش های غالب در دفاع میانی از ستون های تیمش بود.

اسلوونی علیرغم حذف شدن توسط پرتغال در ضربات پنالتی در مرحله 16 پایانی مسابقات، علیرغم رویارویی با انگلیس، در زمان عادی در تورنمنت شکست نخورد، زیرا بیول هم هری کین و هم کریستیانو رونالدو را ساکت نگه داشت و در دوئل های هوایی بی شماری پیروز شد. این مدافع اکنون خواستار های بیشتری خواهد داشت و اینتر و استون ویلا در میان کسانی هستند که به ظاهر علاقه مند هستند.

ریکاردو کالافیوری (ایتالیا)

علیرغم خروج زودهنگام ایتالیا، ریکاردو کالافیوری به اندازه کافی تلاش کرد تا در یورو 2024 نامی برای خود دست و پا کند و با ظاهر زیبا، موهای بلند و بند موی خود توجه را به خود جلب کرد. او به طور قابل توجهی برای شکست مرحله یک هشتم نهایی مقابل سوئیس غایب بود، و آتزوری احساس می کند که اگر او محروم نمی شد، شاید می توانست نتیجه دیگری را کسب کند.

این بازیکن 22 ساله که یک مدافع میانی با پای چپ صاف است،به چندین باشگاه بزرگ از جمله آرسنال، لیورپول و چلسی لینک شده است. او در فصل گذشته به بولونیا کمک کرد تا به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد، اما شانس آنها برای حفظ او در بهترین حالت بسیار اندک است.

فردی کادی اوغلو (ترکیه)

یکی از بازیکنان برجسته دفاع ترک ها فردی کادی اوغلو بود. مدافع کناری فنرباغچه با توانایی خود در بالا و پایین جناح چپ، بمباران رو به جلو و همچنین کمک به دفاع تیمی، توجهات را به خود جلب کرده است. او در حال حاضر با انتقال 29 میلیون پوندی (37 میلیون دلاری) به لیگ برتر، با وستهم، ولوز، منچستریونایتد و آرسنال پیوند خورده است، و توپچی ها ظاهرا پیشنهادی را ارائه کرده اند.

خویچا کوارتسلیا (گرجستان)

خویچا کواراتسخلیا برای نشان دادن کارهایی که می تواند در صحنه بین المللی در اولین تورنمنت بزرگ گرجستان انجام دهد ، احساس بی تابی می کرد و طلسم آنها ناامید نشد. او یک حضور پرمشغله، پرهیاهو و تهدیدآمیز در طول بازی تاریخی کشورش تا مرحله یک شانزدهم نهایی داشت و گل اولیه را در پیروزی خیره کننده مقابل پرتغال به ثمر رساند.

'کوارادونا' با آینده نامشخصی در سطح باشگاهی روبرو است که یورو او به پایان رسیده است. ایجنت او صریح گفته است که موکلش می خواهد ناپولی را در میان علاقه مندی های پاری سن ژرمن ترک کند ، اما گزارش های جدیدتر نشان می دهد که او هنوز می تواند شرایط جدیدی را در ایتالیا بنویسد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان