پریسا غفاری

پریسا غفاری

منهای فوتبال

10462
گریه،صادقانه بگویم این بهترین احساس است

لوئیس همیلتون فاتح گرندپری انگلیس شد

گریه،صادقانه بگویم این بهترین احساس است

لوئیس همیلتون رکورد بیشترین برد در یک پیست را شکست و جایگاه اول گرندپری انگلیس را بدست آورد.

مکس ورشتاپن و لاندو نوریس نیز توانستند جایگاه دوم و سوم گرندپری انگلیس را بدست آورند جورج راسل نیز به علت خرابی در خودروی خود مجبور شد مسابقه را نیمه کاره به اتمام برساند.

گرندپری انگلیس در شرایط خشک و آفتابی شروع شد و در میانه با بارش باران همراه شد و تمام رانندگان مجبور به استفاده از تایرهای بارانی شدند و در ۱۵ دور پایانی نیز شرایط خشک و آفتابی له پیست برگشت و رانندگان دوباره با لاستیک های خشک مسابقه را ادامه دادند.

همیلتون گریه کرد

لوئیس همیلتون، قهرمان هفت دوره فرمول یک و راننده تیم مرسدس بنز بعد از پیروزی در گرندپری انگلیس گریه کرد.او در باره این واکنش احساسی اش گفت:«این احساسی‌ترین بردی بود که تا به حال تجربه کردم. همیشه از خودم می‌پرسیدم که چرا هیچ وقت گریه نکردم؟ من گریه روبنس باریچلو را دیدم و فکر کردم که این اتفاق برای من نخواهد افتاد. این واقعاً به من صدمه زد.

فاتح گرندپری انگلیس افزود: پس از سال سخت 2021 تلاش می‌کردم برگردم و به عنوان یک تیم دوران سختی را پشت سر گذاشتیم. در طول مسیر افکار مختلف و شک داشتم، به حدی که گاهی نمی‌خواستم ادامه بدهم اما اینکه دوباره بلند شوی، دوباره تلاش کنی و در نهایت موفق شوی ... صادقانه بگویم این بهترین احساس است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال