مصاحبه

10489
مظفری‌زاده: از سقف بودجه استقبال می‌کنیم!

در سکوت کار می‌کنیم

مظفری‌زاده: از سقف بودجه استقبال می‌کنیم!

مظفری زاده به عنوان سرپرست مدیرعاملی تراکتور در نشست سالانه فوتبالی ها حضور داشت.

سعید مظفری‌زاده درباره مطرح شدن سقف قرارداد و مجوز حرفه‌ای در نشست سالانه می‌گوید: «جلسه بسیار خوبی بود. شفاف بخواهم بگویم، این است که با بازیکنان و گزینه‌های مربیگری که مدنظرمان بود، صحبت‌های لازم را انجام دادیم. نقطه نظرات آنها را گرفتیم. هر وقت به جمع‌بندی برسیم و نهایی شود، اعلام می‌کنیم. سعی می‌کنیم تا یکی دو روز آینده، نفراتی که به ثبت می‌رسانیم و مربی که به جمع‌بندی می‌رسیم را اعلام کنیم. همچون سال گذشته که سقف را رعایت کردیم، این فصل نیز تابع مقررات هستیم.»
سرپرست مدیرعاملی تراکتور در خصوص بیرانوند اینطور توضیح می‌دهد: «من اسم نفر خاصی را نمی‌توانم بیاورم زیرا ما تمام تلاشمان این بود که در سکوت و آرامش کامل نفرات خود را جذب کنیم. به خاطر احترامی که برای بازیکن قائلیم، همین انتظار را از بازیکن داریم، به همین خاطر اسم نمی‌آورم. اگر به جمع‌بندی نهایی رسیدیم، اسم را می‌گوییم. ما هنوز بازیکنی نگرفته‌ایم. اسکلت تیم را حفظ می‌کنیم. بنا بر ثبات تیمی است. نفرات اصلی فصل گذشته را حفظ می‌کنیم و در جاهایی که نیاز داشته و ضعف داشتیم، بازیکن جذب می‌کنیم. قرار نیست بازیکن اضافی بخریم.»
مظفری‌زاده در رابطه با اینکه برخی باشگاه‌ها نسبت به سقف بودجه گله دارند، معتقد است: «ما تابع مقررات هستیم و اتفاقاً انضباط برای لیگ خیلی خوب است. فضا را رقابتی می‌کند ولی باید به یکسری جنبه‌ها نیز توجه شود. برخی تیم‌ها درگیر بازی آسیایی هستند و باید بتوانند رقابت کنند با تیم‌هایی که به صورت جدی وارد مسابقات می‌شوند. در مجموع سقف بودجه، طرح مثبتی است.»
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه