فوتبال ایران

10523
تارتار در دو راهی انزلی سیرجان

قوی سپید پر ستاره یا تیم صنعتی سیرجانی

تارتار در دو راهی انزلی سیرجان

مهدی تارتار این روز ها با یک پیشنهاد بسیار جذاب از سوی باشگاه گل گهر سیرجان مواجه شده و همین موضوع روی آینده کاری اش با ملوان تاثیر گذاشته است.

به گزارش ایران ورزشی، تارتار که فصل گذشته در ملوان نتایج قابل قبولی کسب کرد، این فصل هم گزینه اول هدایت قوسپید محسوب می شود اما پیشنهادی که از سوی گل گهر به او ارائه شده، این مربی را دچار تردید کرده است. 

این درحالیست که ملوان فصل آینده به موجب اصلاح قوانین سربازی برای بازیکنان لیگ برتری، با موجی از ستاره های سرباز مواجهخواهد شد.در فوتبال ایران چند تیم هستند که به دلیل نظامی بودن امکان استفاده از بازیکنان سرباز را دارند. در راس آنها ملوانی قرار دارد که اکنون تنها تیم نظامی لیگ برتر محسوب می شود؛ این تیم فصل گذشته محمد عمری و میلاد سرلک را به عنوان دو بازیکن سرباز در نیم فصل به خدمت گرفت اما با در این پنجره تا این لحظه نامه امید نورافکن (سپاهان)، علیرضا جعفرپور (شمس آذر)، ابوالفضل جلالی (استقلال)، رضا میرزایی (استقلال) و یونس اکبرپور (آلومینیوم اراک) به دست باشگاه ملوان رسیده و حتی این تیم نسبت به سال گذشته پر ستاره تر هم خواهد شد.

قطعا مهدی تارتار می داند که استفاده از چنین بازیکنان با کیفیتی به صورت همزمان در هیچ تیم لیگ برتری ممکن نیست و شاید همین موضوع باعث شود به پیشنهاد گل گهر پاسخ منفی دهد و با تیم پر ستاره اش در پی ماجراجویی و رویا پردازی باشد.حال باید منتظر ماند و دید در روز های آینده مهدی تارتار چه تصمیمی برای فصل آینده اتخاذ خواهد کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران