فوتبال ایران

10535
گلایه مدیران آلومینیوم  از رقبا، مربی ما را هوایی کردید

وضعیت نامشخص آلومینیوم برای فصل آینده

گلایه مدیران آلومینیوم از رقبا، مربی ما را هوایی کردید

سرنوشت حسینی باعث شده عملا نقل و انتقلات در اراک قفل شود واین موضوع موجب ناراحتی مدیران آلومینیوم شده است.

 به گزارش ایران ورزشی، تیم فوتبال آلومینیوم اراک سال گذشته با هدایت مجتبی  حسینی و یک تیم جوان توانست نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کند همین موضوع باعث شده تا پیشنهادات زیادی به بازیکنان و حتی کادرفنی این تیم ارائه شود.
  سید مجتبی حسینی سال گذشته در حالی که پیشنهاد تیم امید ایران را داشت، تصمیم گرفت به کارش در عرصه باشگاهی ادامه بدهد و آلومینیوم اراک را انتخاب کند که در این تیم هم عملکرد موفقی به نمایش گذاشت و حالا با پیشنهادهایی مواجه باشد.
 این در حالیست که حسینی به اراکی ها یک فصل دیگر قرارداد دارد اما هنوز تعیین تکلیف نهایی برای حضورش روی نیمکت این تیم در فصل آینده اتخاذ نکرده است.
 آلومینیوم که در سال های گذشته همواره بر درآمدزایی از فروش بازیکنانش تاکید داشته، اکنون هم با پیشنهاد نجومی سپاهان برای جذب سه مهره خود یعنی عارف حاجی عیدی، محمد مهدی لطفی و مهدی لیموچی رو به رو شده و از طرفی پرسپولیس هم علاقه‌مند به جذب لیموچی است.
 تا این لحظه تنها جدایی لیموچی از ایرالکو قطعی شده و تصمیم گیری برای سرنوشت سایر بازیکنان، به مجتبی حسینی بستگی دارد آن هم در حالی که  هنوز سرنوشت حضورش روی نیمکت معلوم نیست.
 به علاوه اینکه باشگاه اراکی در راستای برنامه خود و به مانند فصل گذشته در حال حاضر با چند بازیکن جوان لیگ برتری و لیگ یکی مشغول مذاکره است تا جای خالی ستاره های تیم را پر کند اما مدیریت این تیم برای اقدام نهایی و جذب این بازیکنان نیازمند تعیین تکلیف نیمکت سرمربیگری اش است.
با این تفاسیر سرنوشت حسینی باعث شده عملا نقل و انتقلات در اراک قفل شود واین موضوع موجب ناراحتی مدیران آلومینیوم شده چرا که حسینی یک سال دیگر با تیم اراکی قرارداد داشته و آن ها اعتقاد دارند این پیشنهادات موجب شده تا تمرکز مربی آن ها برهم بخورد و حتی پیش تر هم مدیرعامل این تیم گلایه خود را نسبت به مذاکره سایر تیم های لیگ برتری با سرمربی تیمش را را ابراز کرد و حتی برخی از این تیم ها را تهدید به شکایت هم کرده بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران