فوتبال جهان

10541
بازگشت از خاکستر

بازگشت از خاکستر

هلند از سال ۲۰۰۴ به نیمه نهایی یورو نرسیده است و کومان خود را برای یک دوبل منحصر به فرد مقابل تیم ملی انگلیس آماده می کند.

به گزارش ایران ورزشی، تیم کومان در مرحله گروهی تنها چهار امتیاز گرفت؛ شکست 2-1 لهستان، تساوی 0-0 با فرانسه و سپس باخت 3-2 به اتریش، نتایج لاله های نارنجی در مرحله گروهی بود.

کومان و بازیکنانش پس از راهیابی به مرحله یک شانزدهم نهایی و سوم شدن در گروه خود پس از اتریش و فرانسه، مورد انتقاد رسانه های هلندی قرار گرفتند اما رونالد به بازیکنانش گفت:« از انتقاداتی که به خاطر عملکردتان در یورو 2024 دریافت می‌کنید ، به عنوان سوخت استفاده کنید.»
آن باخت  یک نقطه عطف برای تیم کومان بود، این مربی تیم را تقویت کرد و رانگنیک، کومان را وادار کرد تا بپذیرد که باید هوشمند تر باشد. نتایج دور گروهی با شکست 3-0 رومانی در مرحله یک هشتم نهایی و پیروزی 2-1 مقابل ترکیه در مرحله یک چهارم نهایی به فراموشی سپرده شد و حالا حریف بعدی آن ها، انگلیس در مرحله نیمه نهایی است.

اکنون هلند ممکن است ترکیب دفاعی داشته باشد اما همچنان تهدیدی را در خط حمله به همراه دارد. تنها آلمان و اسپانیا بیشتر از هلندی ها در یورو 2024 گل زده اند و حضور کودی خاکپو به عنوان برترین گل زن لاله های نارنجی در خط حمله می تواند تهدیدی جدی برای سه شیرها باشد.

در دفاع راست، دامفریس اسلحه مخفی کومان است؛ هلندی ها با دفاع 4 نفره بازی را آغاز می کنند اما وقتی توپ را در اختیار داشته باشند، این دفاع به 3 نفره تبدیل می شود.مدافع چپ ناتان آکه در کنار استفان دی وریج و ویرجیل ون دایک قرار می‌گیرد که به دامفریس اجازه می‌دهد تا به جلو برود.

در رسانه های هلندی این باور وجود دارد که این تیم می تواند با توجه به عملکرد انگلیس در این دوره از رقابت ها، به راحتی مقابل این تیم به پیروزی برسد.با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید آیا لاله های نارنجی می توانند در یک تقابل کلاسیک مقابل انگلیس به پیروزی برسند یا این تیم پر ستاره اما بی رقم ساوت‌گیت است که راهی فینال می شود.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان