فوتبال جهان

10549
یک بار دیگر اشک‌های باجو درآمد

یک بار دیگر اشک‌های باجو درآمد

روبرتو باجو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، در دیداری که با حضور دیه‌گو میلیتو، خاویر زانتی آندری شوچنکو و دیگر ستارگان برگزار شد، نتوانست جلوی اشک‌های خود را بگیرد.

به گزارش ایران ورزشی، هواداران ایتالیایی همچنان عشق زیادی به باجو دارند و بسیاری از آنها روز یکشنبه با حضور او در مسابقه‌ای که توسط صفحه فیسبوکی «عملیات نوستالژی» ترتیب داده شده بود، ابراز علاقه خود را به این بازیکن بزرگ نشان دادند. فوتبالیستی که به خاطر تکنیک فوق‌العاده، خلاقیت و ضربات آزاد دقیقش و با حرکات ظریف و گلزنی‌های تماشایی‌اش قلب هواداران را به تسخیر خود درآورد. باجو در دوران حرفه‌ای خود در تیم‌های مختلفی از جمله فیورنتینا، یوونتوس، میلان و اینتر بازی کرد و افتخارات متعددی از جمله قهرمانی در سری A، کوپا ایتالیا و جام یوفا را کسب کرد. او همچنین در جام جهانی 1994 ایتالیا را به فینال رساند و اگرچه پنالتی اش را از دست داد ولی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان آن دوره شناخته شد.

باجو که به «بودای کوچک» نیز معروف است، پیش از شروع بازی به بیش از ۱۲ هزار هوادار حاضر در ورزشگاه سلام کرد و با دیدن حجم عظیم علاقه‌ای که دریافت می‌کرد، نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد که بازتاب زیادی داشت و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان