گزارش

10561
شوی خسته‌کننده شهرت طلب‌ها

حجت کریمی و بیرانوند پای دادگاه آشتی کردند

شوی خسته‌کننده شهرت طلب‌ها

هواداران فوتبال از قبل از شروع لیگ بیست و سوم تاکنون، شاهد اتفاق های عجیب و غریبی بوده اند که به سختی می توان آن را توصیف کرد. پرونده ای که مانند امسال با فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش و سابق پرسپولیس آغاز شد و او پس از آن مذاکرات خود را با حجت کریمی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال برای پیوستن به جمع آبی پوشان آغاز کرد که این موضوع سر و صدای زیادی در فوتبال ایران به راه انداخت و بیش از یک هفته به سوژه اصلی رسانه ها تبدیل شد. اما در نهایت، بیرو در پرسپولیس ماندنی شد و پس از آن در یکی از مصاحبه هایش به این اشاره کرد که آن قهر و فسخ سر کاری بوده و با هماهنگی انجام شده و فقط می خواسته رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به خودش بیاید.

با این حال، این پایان کار نبود و بیرانوند درباره شرایط باشگاه استقلال و پرداخت‌های عجیب و غریب به خودش صحبت کرده بود. در ادامه هم کریمی در گفتگو با خبرنگاران درباره مذاکره با بیرانوند در تابستان گذشته به این اشاره کرد که اگر حقایق مذاکره با دروازه‌بان پرسپولیس را به مردم بگوید، بیرانوند باید چادر به سر کند. اظهاراتی که بسیار واکنش برانگیز بود و باعث شد وکیل این دروازه‌بان ملی‌پوش اعلام کند از مدیرعامل اسبق استقلال شکایت خواهد کرد و در مقابل هم کریمی از طریق وکلایش بابت صحبت‌‎های خلاف واقع بیرانوند را تحت شکایت قانونی خود قرار داد.

این فعل و انفعال، به حضور دیروز این دو نفر در دادسرای فرهنگ و رسانه منجر ‌شد و سرپرست دادسرا و بازپرس پرونده از طرفین درخواست صلح و سازش کردند که درنهایت این اتفاق رخ داد و بیرانوند و کریمی با یکسال تاخیر در دفتر سرپرست ناحیه 35 برگه تازه‌ای را امضا کردند که نشان از مصالحه بین آنها بود.

صلح و دوستی اگر چه اتفاقی خوب و مثبت است و همه به آن توصیه می کنند ولی نکته ای که درباره بیرانوند و کریمی وجود دارد، پسوند حاشیه است که به کنار نام آنها الصاق شده است و بیشتر به نظر می رسد آنها در پی نشان دادن و وایرال کردن خودشان بوده اند. در حالی که تنها وقت و انرژی زیادی از رسانه ها و هواداران گرفتند و با برپایی این شوی خسته کننده، باعث شدند تا جو مسمومی به وجود بیاید.

کریمی پس از ناکامی در جذب بیرانوند، در استقلال هم دچار حاشیه های بزرگی شد که مهم ترین آنها حضور تعدادی از اوباش در اولین تمرین استقلال زیر نظر جواد نکونام در فصل گذشته بود که باعث کتک خوردن تعدادی از هواداران این تیم همراه بود و در نهایت باعث کنار رفتن کریمی از مدیرعاملی آبی ها شد. بیرانوند هم با اینکه فصل موفقی را به لحاظ شخصی با دریافت گل های راه دور از آلومینیوم و گل به خودی از فولاد پشت سر نگذاشت و هفته های زیادی را هم به دلیل مصدومیت از دست داد ولی باز هم کار سال گذشته اش را تکرار کرد و با فسخ قرارداد با پرسپولیس، سر و صدای زیادی به راه انداخت و حالا در تب و تاب انتخاب تیم آینده اش است.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش