ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

10572
یک ملی‌پوش به دنبال استقلالی کردن رضاییان

رامین باز هم تصمیم دقیقه نودی می‌گیرد؟

یک ملی‌پوش به دنبال استقلالی کردن رضاییان

در حالی که باشگاه پرسپولیس در صدد حضور این بازیکن در پرسپولیس بود اما اتفاقاتی رخ داده که به نظر رامین به تیم استقلال هم نزدیک شده است .

پرسپولیس بعد از جدایی دانیال اسماعیلی فر به شدت دنبال این است که بهترین گزینه را برای حضور در این پست انتخاب کند و گزینه اصلی این باشگاه هم رامین رضاییان است.

رامین اما خواهان زیادی دارد به همین دلیل تیم رقیب پرسپولیس هم از مدتها قبل تلاش جدی خودش را برای جذب او به کار گرفته  است .در این بین یکی از ملی پوشان هم ملاقات‌هایی با رامین در چند روز اخیر داشته تا او را به هر شکل ممکن به حضور در استقلال ترغیب کند .

رامین پیش از این تصمیم گرفته بود در یکی از تیم‌های عربی به فوتبالش ادامه دهد اما حالا با مسائلی که در مورد حضورش در یکی از دو تیم سرخابی پیش آمده به نظر می رسد که انتقال به تیم های عربی منتفی شده است .

از سوی دیگر باشگاه سپاهان در واکنش به پست جنجالی رضاییان که نوشته بود بازیکن آزاد است و به ترمی یبخواهد می رود اعلام کرد که رامین بازیکن این باشگاه  است اما یک منبع نزدیک به رامین به این بازیکن در این خصوص به ایران ورزشی گفت که رضاییان بند فسخ قرار داد پنج میلیاردی با سپاهان دارد ضمن اینکه او یک میلیارد هم از سپاهان طلب دارد که قادر به جدایی از سپاهان است و مشکلی در این رابطه ندارد .

نکته جالب اینکه پدر رامین و اعضای خانواده این بازیکن به شدت به پرسپولیس گرایش دارند و به شدت او را از رفتن به تیم رقیب تیم محبوبشان منع کرده اند اما با توجه به اینکه او  بار قبل در تصمیمی دقیقه نودی تیم پرسپولیس را انتخاب کرد حالا بیم آن دارند که رامین به خاطر برخی اتفاقات این بار به تیم استقلال برود .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران