ورزش جهان

1061
میشل: به لالیگا لطف کردیم

میشل: به لالیگا لطف کردیم

بارسلونا و خیرونا، یکشنبه شب در حساس‌ترین دیدار این هفته فوتبال اسپانیا به مصاف هم رفتندکه شاگردان میشل موفق شدند با ارائه یک بازی حساب‌شده بارسلونا را با نتیجه ۴-۲ شکست دهند.

ایمان گودرزی؛ میشل پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما حالا 41 امتیاز داریم. تاریخ‌سازی کردیم و این دیداری است که باید همیشه به یاد داشته باشیم. بازی خیلی خوبی بود. همه تماشاگران دیدند که هر دو تیم با نیت پیروزی قدم در زمین گذاشته بودند. ما لطف بزرگی در حق لالیگا کردیم. رخ به رخ با حریف روبه‌رو شدیم و به آنها ضربه زدیم. در بعضی لحظات برابر حریف کم آوردیم اما من خوشحال هستم. ما کاری کردیم که بارسا عقب بکشد. توانستیم به این دستاورد مهم برسیم. حالا وارد بعد دیگری شده‌ایم. از عملکرد بازیکنان تیمم کاملاً راضی هستم. نمی‌دانم که آیا می‌توانیم این جایگاه را حفظ کنیم یا نه و این موضوع بستگی به سطح بارسا، رئال مادرید و اتلتیکو در طول فصل دارد اما این عملکرد باعث خوشحالی من شد. بازیکنان من تاریخ‌سازی کردند. بسیاری از هواداران فوتبال امروز اعتراف می‌کنند که ما واقعاً خوب بازی می‌کنیم. در یک سوم پایانی دیدارها و در هفته بیست و ششم باید ببینیم که در چه جایگاهی قرار داریم. هنوز فاصله زیادی تا پایان فصل باقی مانده است اما آمارها نشان می‌دهد که سالی تاریخی را پشت سر می‌گذاریم. باید از این لحظات لذت ببریم. امیدواریم که بتوانیم برای چیزی بیشتر از سهمیه لیگ قهرمانان بجنگیم.»
 
بازی مقابل بارسلونا؟
«ما باید خودمان باشیم، این مهم‌ترین چیز است. می‌دانیم که بارسا تیم بزرگی است. آنها در کنار رئال‌مادرید و اتلتیکو بهترین تیم‌های لالیگا هستند. ما باید یک بازی عالی انجام دهیم. بازی بسیار پیچیده‌ای است و ما باید همه کارها را کامل انجام دهیم تا شانس برد داشته باشیم.» 
غایبان تیم؟
«مصدومان تیم همچنان بورخا گارسیا، تونی ویلا، یانگل هررا، جوئل، آرترو و جاستین هستند. پابلو توره را هم در اختیار نداریم. بقیه همه خوب و کاملاً آماده هستند.» 
بازی کردن اریک گارسیا؟
«طبیعی است که ژاوی نمی‌خواهد اریک گارسیا مقابلش بازی کند. او یکی از بازیکنان اوست. اریک هفته خیلی خوبی را پشت سر گذاشته. او منتظر بازی است. این یک بازی خاص است و همه دوست دارند در آن حضور داشته باشند. به همین دلیل است که همه انگیزه زیادی دارند.» 
وضعیت خیرونا؟
«ما خوب هستیم. بهترین زمان برای بازی با بارسا همین است. می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم اما به شرطی که بارسا روز بدی داشته باشد.» 
چهار امتیاز بیشتر از بارسا؟

«برای ما این یک رویا است، ما شروعی باورنکردنی و تماشایی در این فصل داشته‌ایم. هیچ‌کس در حال حاضر روی ما شرط نمی‌بندد که در جایی که هستیم بمانیم. بارسا هم خیلی خوب عمل کرده. درست است که آنها چند امتیاز خارج از خانه از دست داده‌اند، اما در زمین خودشان فقط رئال‌مادرید آنها را شکست داده است. این یک بارسای قوی است.» 
پیروزی مقابل بارسا؟
«برنده شدن در آنجا یک غافلگیری خواهد بود. در ذهن من احتمال پیروزی وجود دارد، اما تعداد کمی از رقبا می‌توانند با فکر برتری به دیدار بارسا بروند. من انتظار ندارم که فردا بر کل بازی مسلط باشیم. پیروزی برابر آنها ما را به سطح دیگری می‌رساند و کیفیت‌مان را بالا می‌برد.»
............


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های ورزش جهان