فوتبال ایران

10611
استقلال ایمیل رسمی ندارد

ماجرای آمانوف درس عبرت نشد

استقلال ایمیل رسمی ندارد

باشگاه استقلال با یک نشانی غیر رسمی مشغول انجام مکاتبات رسمی خود است!

به گزارش ایران ورزشی، روز گذشته نامه علاقه‌مندی باشگاه استقلال به مهدی قایدی در رسانه منتشر شد، در این میان شاید خیلی ها به واسطه جذابیت پروژه انتقال قایدی به استقلال به یک نکته جالب توجه نکرده باشند.

در این نامه باشگاه استقلال یک ایمیل غیر رسمی را از شبکه جی‌میل به عنوان ایمیل رسمی باشگاه معرفی کرده که تقریبا این موضوع در هیچ جای دنیا مرسوم نیست. معمولا باشگاه های فوتبال دنیا سربرگ و ایمیل رسمی مخصوص به خود را دارند تا از خطرات احتمال هک شدن یا ارسال ایمیل با نشانی های مشابه توسط افراد سودجو جلوگیری شود اما باشگاه استقلال این روز ها با یک نشانی ساده مشغول انجام مکاتبات رسمی است که حتی من و شما هم می توانیم یک نشانی مشابه آن را در جی‌میل بدون صرف هزینه بسازیم!

باشگاه استقلال پیش تر سایت و نشانی ایمیل مخصوص به خود را داشت اما اکنون با نشانی دیگری مشغول مذاکره است، به نظر می رسد گم شدن ایمیل هم داستانی مشابه با گم شدن قرارداد ها داشته باشد و احتمالا مدیران قبلی این تیم پسورد ایمیل رسمی را به همراه خود برده اند و مدیر بعدی هم نتوانسته به آن دسترسی پیدا کند تا مدیران این تیم مجبور باشند برای مذاکره با طرف خارجی از نشانی جی‌میل استفاده کنند.

نکته جالب اینکه این باشگاه  پیش تر هم به دلیل نداشتن یک ایمیل واحد در پرونده آمانوف متضرر شده بود؛ دراین بین که ماجرای ارسال نوتیس به آدرس ا‌یمیلِ غیررسمی که متعلق به باشگاه استقلال نبوده هنوز مبهم مانده است و مشخص نیست چرا این اتفاق افتاده و کدام فرد یا افرادی مسبب آن بوده‌اند اما هنوز این باشگاه درس عبرت نگرفته و سراغ ساختن یک ایمیل رسمی که هزینه نه چندان زیادی هم ندارد، نمی رود.

در پرونده آمانوف طبق گفته معاون حقوقی باشگاه استقلال اگر به آن ا‌یمیل‌ها بی توجهی می‌شد، امکان دفاع درمورد اینکه باشگاه از ارسال نوتیس‌ها بی خبر بوده وجود داشت. چرا که به آدرسی غیررسمی ارسال شده‌اند، اما چون با توجه به نوتیس ارسالی، پولی به بازیکن پرداخت شده، دیگر نمی‌توان منکر آن شد.
حال باید منتظر ماند و دید بخش حقوقی استقلال تا کی می خواهند به این روند غلط خود ادامه دهند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران