محمدرضا رحیم‌پور

محمدرضا رحیم‌پور

یادداشت

10627
قهرمان بلاتکلیف

ترکیب آخر پرسپولیس تقریبا از هم فروپاشیده

قهرمان بلاتکلیف

از ترکیب آخرین بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، تنها یک بازیکن وضعیت مشخصی برای فصل آینده دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس حدود یک ماه پیش مقابل مس رفسنجان صف آرایی کرد و توانست جام قهرمانی را بالای سر برد.

اوسمار، سرمربی پرسپولیس برای دیدار هفته پایانی از این ترکیب استفاده کرد:علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، مسعود ریگی،سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، اورونوف و آل‌کثیر

از اسامی بالا اکنون فقط ریگی،عالیشاه ، کنعانی زادگان  و اورونوف  وضعیت مشخصی برای فصل بعد دارد و  بقیه بازیکنان تیم قهرمان در بلاتکلیفی هستند.

بیرانوند- فسخ قرارداد: بیرانوند به مانند فصل گذشته چند روز پس از پایان مسابقات لیگ برتر، آپشن های قراردادش را بهانه کرد و با پرسپولیس فسخ کرد تا اولین جدایی غیر منتظره پرسپولسی باشد. گفته می شود بیرانوند پیشنهاداتی از تیم تراکتور و تیم والویک هلند دارد.

گولسیانی - بدون تمدید راهی یورو شد: مدافع گرجستانی پرسپولیس که این روز ها به موجب درخشش در یورو احتمالا قیمتش بالا رفته، هنوز با این تیم بر سر مبلغ نهایی قرارداد برای تمدید به توافق نرسیده و او هم وضعیت نامشخصی دارد.

کنعانی- افزایش مبلغ: مدافع ملی پوش پرسپولیس روز گذشته به باشگاه رفته و با انگشتی استامپی از محل باشگاه خارج شد اما هوز علت این موضوع مشخص نیست و احتمالا این مدافع با افزایش مبلغ قراردادش در جمع سرخپوشان باقی خواهد ماند.

خداحافظ دانیال: مدافع راست پرسپولیس بعد از دو فصل حضور در اردوگاه سرخ، با انتشار یک پست از جمع پرسپولیسی ها جدا شد.

حسن- در سودای بازگشت به خانه: مدافع قطری پرسپولیس بعد از حل شدن مشکلات داخلی اش، این روز ها با پیشنهادات قطری مواجه شده و خودش هم بی میل به بازگشت خانه نیست اما مشکلش قراردادی است که با پرسپولیس دارد و احتمالا او هم با پرداخت یک رضایتنامه از جمع سرخ پوشان جدا خواهد شد.

ریگی- بدون حاشیه ادامه می دهد: مسعود ریگی با توجه به عملکردش و با وجود یک فصل دیگر از قراردادش در این تیم باقی خواهد ماند.

سروش- در آستانه توافق: سروش رفیعی هم از جمله بازیکنانی است که اکنون قرارداد ندارد اما احتمالا بعد از بازگشت از تعطیلات با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.

ترابی- کوچ به تبریز: مهدی ترابی هم دیگر بازیکن پرسپولیس است که همراه دانیال اسماعیلی فر مسافر تبریز خواهد شد.

اورونوف- پیشنهادات وسوسه انگیز از راه رسید: بعد از درخشش وینگر ازبک با پیراهن سرخ، پیشنهاد چند میلیون دلاری از سوی تیم های متمول حاشیه خلیج فارس برای او رسید اما با توجه به اینکه یک فصل دیگر قرارداد دارد، احتمالا پرسپولیس به راحتی این بازیکن را از دست ندهد.

عالیشاه- کاپیتان هم تمدید خواهد کرد: عالیشاه جز معدود بازیکنانی است که پرسپولیس ها نگرانی بابت تمدید قراردادش ندارند و این بازیکن هر ساله بدون حاشیه خاص، قراردادش را با سرخ پوشان تمدید می کند.

عیسی آل کثیر- همچنان توافق نشده: مهاجم خوزستانی پرسپولیس در سالیان اخیر جز بازیکنانی بوده که برای تمدید قراردادش مشکلاتی وجود داشته، عیسی که انتقال ناموفق به سپاهان را در فصل گذشته تجربه کرد، احتمالا این فصل اشتباه فصل گذشته را تکرار نکند و با پرسپولیس برای تمدید به توافق برسد.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها