مهری رنجبر

مهری رنجبر

مصاحبه

10653
محمدی راد:قهرمانی آسیا راحت نیست

/ باشگاه ها اجازه ندادند انگاپث و نیمیر بیایند

محمدی راد:قهرمانی آسیا راحت نیست

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد می گوید:«حالا  تیم های ژاپن، کره ، قطر می آیند. تیم هایی قدرتمند با بازیکنان خارجی خوب. چرا که انگیزه حضور جام باشگاه های جهان  و پاداش دلاری اش را دارند. مسابقه ای که مارکتینگ است.»

به گزارش ایران ورزشی؛ 74 روز مانده به جام باشگاه های والیبال مردان آسیا، تمرینات تیم شهداب یزد میزبان، جدی شد. آن هم با ترکیبی جوان و متفاوت از فصل قبل. شهدابی ها که برای اولین بار میزبان جام باشگاه های والیبال مردان آسیا، در تدارک هستند تا نمره قبولی بگیرند. هم بابت میزبانی و هم نتیجه تیم. آن هم حالا که ترکیب متفاوتی 

از فصل قبل دارد. هم بازیکنان وهم کادر فنی. رحمان محمدی راد سرمربی جدید شهداب یزد، بعداز توافق خیلی زود کارش را شروع کرد و منتظر است با حضور بازیکنان کمکی تیمش تکمیل شود:«هفته دوم تمرین را پشت سرگذاشتیم. بازیکنان با پایان لیگ کمتر کار توپی انجام دادند و به همین خاطرکار را با آشنایی با توپ شروع  کردیم و بعد روی آمادگی بدنی آنها تمرکز کردیم تا تیم با اضافه شدن بازیکنان کمکی تکمیل شود . خوشبختانه ما زمان کافی برای آمادگی تا شروع رقابتها داریم.»

به نظر او تیمش کار راحتی برای قهرمانی در باشگاه های آسیا ندارد:« درست است که همه توقع دارند ایرانی ها قهرمان شوند، اما  این طور نیست. قبلا به خاطر غیبت شرق آسیایی ها و تیم ها قدرتمند کار برای قهرمانی راحت تر بود، اما حالا  تیم های ژاپن، کره ، قطر می آیند. تیم هایی قدرتمند با بازیکنان خارجی خوب. چرا که انگیزه حضور جام باشگاه های جهان  و پاداش دلاری اش را دارند. مسابقه ای که مارکتینگ است. حضور تیم های قدرتمند ، سطح رقابتهای باشگاه های آسیا را بالا می برد و بنابراین قهرمانی سخت می شود. با اتفاقاتی که برای والیبال ایران افتاده، امیدواریم نماینده شایسته ای در این رقابتها باشیم.»

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد، امیدوار است جام قهرمانی در ایران بماند:« امیدوارم جام قهرمانی آسیا در ایران بماند. البته برای تحقق آن باید تیم های برتر آسیا را ببریم. فولاد سیرجان هم با شرایطی که سال قبل داشتف دنبال قهرمانی آسیاست. در واقع همه تیم ها شانس دارند. من هم  امسال، بعداز سال 97 ، دومین باری است که در جام باشگاه های آسیا حاضر می شوم  و انگیزه زیادی دارم تا حداقل خودم از خودم راضی باشم. همه بازیکنان می دانند در چه شرایطی و چه تیم هایی می آیند. البته طبیعی است که مردم یزد توقع داشته باشند، اما آنها هم شرایط تیم را بعداز تغییرات ترکیب تیم و کوچ ناگهانی بازیکنان سال قبل  درک می کنند. چرا که شهداب یزد از ترکیب سال قبل تنها مسعود غلامی ، ایلشن داوودی  را دارد و میر حسینی لیبروی بومی یزد ، بقیه بازیکنان به خاطر پیشنهادات  بهتر رفته اند و باشگاه توان پرداخت پیشنهادات را ندارد. پیشنهادات آنها فراتر از تصورات و توان مالی باشگاه شهداب است. بعضی ها هم انتقاد می کنند چرا برای یار کمکی، دنبال اسم های بزرگ نمی روید، بازیکنانی مثل نیمیر یا انگاپث نمی توانند بیایند چون باشگاه هایشان اجازه نمی دهند.  »

محمدی راد معتقد است در باشگاه های آسیا تیمش با ترکیب جوان بازی می کند  :«ما مجوز بازی  بردیا سعادت، مرتضی شریفی و مصلح آبادی را از باشگاه هایشان در جام باشگاه های آسیا را گرفته ایم، علی عثمان فریاد پاکستانی و پاسور برزیلی را آوردیم تا کنار ایلشن بازی کند. تیمم خیلی از قبل جوان تر شده و پر انرژی تر تمرین می کند. بچه ها انگیزه خیلی خوبی دارند تا کار بهتری انجام دهند.

سرمربی شهداب  درباره اولین میزبانی یزد برای جام باشگاه های آسیا می گوید:« یزد برای اولین بارمیزبان چنین رویدادی بزرگی شده است. دو سالن برای رقابتها با کف پوش استاندارد، نور خوب و امکانات  با همکاری استانداری، فدراسیون و باشگاه  آماده می شود.  البته حالا پیمانکار مشغول آمادگی سالن است و قرار است LED برای نمایش صحنه ویدئو چک، نصب ویدئوچک ، تجهیزات  مثل تور و میله استاندارد خریداری شده . به نظرم باید حمایت مالی شود تا کارها بهتر پیش برود.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه