اخبار

10654
برگزاری نخستین جلسه شفافیت مالی سازمان لیگ و باشگاه های لیگ برتری

برگزاری نخستین جلسه شفافیت مالی سازمان لیگ و باشگاه های لیگ برتری

سازمان لیگ فوتبال ایران، امروز میزبان معاونان، خزانه داران و مدیران مالی باشگاه های پرسپولیس، فولاد خوزستان، شمس آذرقزوین، سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در راستای شفاف سازی درآمدها و هزینه های مالی بود.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، اکبر شکاری خزانه دار و مدیر مالی اداری سازمان لیگ در جلسه شفاف سازی درآمدها و هزینه ها با ارائه مستندات رسمی میزبان محمد خادمی مدیر مالی باشگاه سپاهان، پیمان حدادی معاونت اقتصادی باشگاه پرسپولیس، سحر شفیع خانی مدیر مالی باشگاه شمس آذر قزوین، محمد حردانی مدیر مالی باشگاه فولاد خوزستان، مهدی اعظمی مدیر مالی باشگاه پیکان و بهروز یبلویی معاونت اداری مالی باشگاه ذوب آهن در محل سالن روابط عمومی سازمان لیگ بود.
در ابتدای این جلسه اکبر شکاری ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم و خیرمقدم به مدیران مالی باشگاه ها اظهار داشت: سازمان لیگ کمال همکاری را در تمام زمینه ها با باشگا ها داشته و خواهد داشت بخصوص در رابطه با شفافیت های اقتصادی و مالی همواره پاسخگو و همراه باشگاه ها هستیم و در زمینه درآمد های تبلیغات محیطی طبق آئین نامه ۷۵ درصد به باشگا ها تعلق می گیرد که هر ساله با ارائه گزارش های مستند و پرینت گزارش حسابرسی به مجمع سازمان لیگ ارائه می شود و در صورت اعتراض هر باشگاه، مدیر مالی آن به همراه معرفی نامه رسمی می تواند خواستار بررسی کامل حساب های فی مابین را داشته باشد.
در ادامه خزانه دار سازمان لیگ، اظهار داشت: ما همواره آمادگی داریم در خصوص شفافیت های مالی پاسخگو و در خدمت باشگاه ها باشیم در این راستا طبق سنوات قبلی در پایان هر فصل با حضور مدیران مالی باشگاه های لیگ برتری اسناد مالی فی مابین با ارائه مستندات مربوطه مورد بررسی قرار می گیرند.
وی در ادامه افزود: امروز پرینت ریز حساب های فی مابین به همراه خلاصه وضعیت حساب ها به باشگاه ها ارائه شد و در این زمینه سازمان لیگ در هر زمان ممکن صورت وضعیت مالی باشگاه ها را باتوجه به درخواست آنان ارائه خواهد کرد. 
محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ در ادامه این جلسه اظهار داشت: سازمان لیگ فوتبال ایران همواره پاسخگو به باشگاه و مجمع سازمان لیگ می باشد و شفافیت بین سازمان لیگ و باشگاه ها باید مداوم باشد و همچنین نظر باشگاه هابرای ما بسیار اهمیت داشته و ما باید پاسخگوی آنها باشیم.
محمد حردانی مدیر مالی باشگاه فولاد خوزستان نیز درپایان این جلسه گفت:جلسه بسیار خوبی بود و نقطه نظرات باشگاه ها به اشتراک گذاشته شد.وی بیان کرد این جلسات باید تداوم داشته باشد تا ارتباط بین باشگاه ها و سازمان لیگ بیش از پیش پررنگ شود. 
محمد خادمی مدیر مالی سپاهان نیز در این رابطه بیان کرد:ضمن تشکر از سازمان لیگ فوتبال ایران برای برگزاری این جلسه اشاره به این نکته ضروری است که هرچه این نوع جلسات بیشتر برگزار شود صد در صد به نفع فوتبال کشور است. وی افزود:در سال های اخیر شفافیت در سازمان لیگ و تعاملات آنها با باشگاه ها بیشتر شده است.یکی از معضلات عمده باشگاه ها در حال حاضر بحث بیمه و مالیات ارزش افزوده است که می توان به کمک سازمان لیگ و باشگاه ها کارگروهی در این رابطه تشکیل تا مشکلات این دو بخش مرتفع شود.
مهدی اعظمی مدیر مالی پیکان نیز در این رابطه گفت:جلسه خوبی بود از همه مسئولان سازمان لیگ در این رابطه تشکر می کنم .مهدی اعظمی گفت:البته اگر این جلسه با حضور همه باشگاه ها برگزار می شد و همه نقطه نظرات خود را بیان می کردند بدون شک مثمر ثمر تر بود.
وی بیان کرد : بهتر بود که موضوع جلسه هم از قبل اطلاع رسانی می شد تا باشگاه ها با آگاهی بیشتری به جلسه می آمدند.
بهروز یبلویی معاون اداری مالی بشگاه ذوب آهن اصفهان گفت:برگزاری این جلسات و تداوم آن به هم افزایی بین باشگاه ها ، در آمد سازی  وحل مشکلات آنها کمک می کند.وی تاکید کرد:شفاف سازی و روشن شدن مسائل مالی به مبارزه با فساد در فوتبال کمک می کند .هرچه این جلسات بیشتر برگزار شود نتایج بهتری بدست می اوریم.از سازمان لیگ درخواست داریم با تشکیل کار گروه تخصصی به حل مشکل باشگاه ها در بخش های  حقوقی،بیمه و مالیات به آنها کمک کنند. 
وی درباره این جلسه گفت:قطعا هرچه بیشتر ما به شفافیت مالی نزدیک شویم با آینده روشن آن مجموعه کمک می کند.
در پایان این جلسه سحر شفیع خانی  مدیر مالی باشگاه شمس آذر گفت: این جلسه حرکت خوبی بود و امیدوارم این نوع جلسات بیشتر برگزار شود تا تعامل بین سازمان لیگ و باشگا ها  بیشتر شود.وی افزود :در این جلسه ما با نظرات سایر باشگاه ها نیز آشنا شدیم. 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار