اخبار

10666
محبی اولین خرید رسمی سپاهان

محبی اولین خرید رسمی سپاهان

محمدمهدی محبی با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال سپاهان پیوست.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از "ورزش‌سه"، محمدمهدی محبی که سال موفقی در اردوی نارنجی‌پوشان رفسنجانی داشت و نمایش تاثیرگذاری در ترکیب این تیم برای رسیدن تا فینال جام حذفی ارائه داد و در لیگ برتر هم آمار خوبی به‌عنوان وینگر بر جای گذاشت، به عنوان اولین خرید طلایی‌پوشان اصفهانی برای حضور پرقدرت در فصل پیش رو معرفی شد.
محبی در فصل اخیر لیگ برتر 3 گل به ثمر رساند و 5 مرتبه پاس گل داد تا ژوزه مورایس را که معمولا توجه ویژه‌ای به استعدادهای جوان دارد و پیش‌تر نیز این موضوع را نشان داده، یک بازیکن جوان دیگر از فوتبال ایران را در 24 سالگی به خدمت بگیرد. البته عملکرد محبی به لیگ برتر محدود نشد و این بازیکن در تبریز یک گل ارزشمند برای صعود شاگردان محرم نویدکیا به فینال مقابل تراکتور زد که به نظر می‌رسد توجه سرمربی پرتغالی سپاهان را بیشتر به او جلب کرده است.

این بازیکن نخستین بازی خود در لیگ برتر را سه فصل پیش با مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان تجربه کرد و سپس در پیکان و مس رفسنجان به میدان رفت که طی دو سال اخیر توانست با درخشش در ترکیب نارنجی‌پوشان خودش را به سپاهان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین تیم‌های فوتبال ایران برساند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار