اخبار

10667
توافق چشمی با استقلال برای تمدید

توافق چشمی با استقلال برای تمدید

استقلال و روزبه چشمی برای تمدید قرارداد و ادامه همکاری، به توافقات نهایی دست پیدا کردند.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از  "ورزش سه"، استقلال موفق شد یکی دیگر از ستاره های مهم و کلیدی خود را حفظ کند. روزبه چشمی از جمله نفراتی بود که قراردادش با آبی ها به پایان رسیده بود و پس از برگزاری چند جلسه میان او و مدیران استقلال، طرفین برای ادامه همکاری به توافق نهایی دست یافتند.

روزبه که در لیگ بیست و یکم و پس از یک فصل نه چندان موفقیت آمیز در ام الصلال قطر به استقلال بازگشت، طی سه فصل اخیر، همواره مهره ای کلیدی در ترکیب تیم های فرهاد مجیدی، ریکاردو ساپینتو و جواد نکونام بوده و هر سه مربی پیشین آبی ها نیز اعتماد ویژه ای به این بازیکن داشته اند.

قرارداد چشمی با استقلال در انتهای فصل قبل به پایان رسیده بود و مدیربرنامه های این بازیکن جلساتی را با مدیران استقلال برگزار کرد ولی توافقی حاصل نشد تا اینکه پس از چند جلسه نشست و مذاکرات فشرده، طرفین برای ادامه همکاری به مدت یک فصل دیگر به توافق دست یافتند.

بدین ترتیب استقلال تاکنون موفق شده از میان مهره های کلیدی خود که قراردادشان به پایان رسیده، آرمین سهرابیان و روزبه چشمی را حفظ کند. آبی ها حالا در تلاش برای تمدید قرارداد صالح حردانی، سیدحسین حسینی و آرش رضاوند هستند. البته قرارداد ابوالفضل جلالی نیز تمدید شده ولی او برای سپری کردن دوران سربازی، راهی ملوان خواهد شد.

جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، محمدحسین زواری، مهدی مهدی‌پور، آرمان رمضانی، پیمان بابایی، زبیر نیک‌نفس و امیرعلی صادقی نفراتی هستند که قراردادشان به پایان رسیده و باید دید که از میان این نفرات، کدام بازیکن ها در تیم ماندگار خواهند شد و چه نفراتی تیم را ترک خواهند کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار