گزارش

10679
دعوای عجیب سوارز با ستاره کلمبیا

دعوای عجیب سوارز با ستاره کلمبیا

لوئیس سوارز پس از شکست تیم ملی اروگوئه برابر کلمبیا با میگل بورخا درگیر شد.

به گزارش ایران ورزشی، تیم ملی کلمبیا و تیم ملی اروگوئه شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی یکدیگر قرار گرفتند و این بازی با نتیجه‌ی ۰-۱ به سود کلمبیا به پایان رسید تا این تیم حریف آرژانتین در دیدار فینال شده باشد.

اما اتفاقاتی که پس از پایان این بازی رخ داد چندان جذاب و لذت‌بخش نبود. سوارز که به شدت از شکست تیمش عصبانی بود با میگل بورخا که مشغول شادی بود در زمین درگیر شد تا مشخص شود که تنش و فشار عصبی در این دیدار تا چه حد بالا بوده است. این اتفاق در حالی رخ داد که در جریان بازی هم این درگیری به خوبی مشخص شود.

در ویدیوهایی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود می‌توانید به خوبی ببینید که سوارز پس از پایان بازی به سرعت به سمت بازیکن کلمبیایی می‌دود و به او اعتراض می‌کند و این بازیکن هم بلافاصله با گرفتن پیراهن او به این رفتار واکنش نشان می‌دهد.

در همین زمان است که بقیه بازیکنان و اعضای کادر فنی متوجه این درگیری می‌شوند و به سمت آنها می‌آیند تا دخالت کنند و این دو بازیکن را از هم جدا کنند و از جدی‌تر شدن دعوا پیشگیری کنند. سوارز پس از آن به سمت خامس رودریگز می‌رود که روی زانو نشسته و در حال شکرگزاری است و توجهی به اتفاقات پشت سرش ندارد و بوسه‌ای به سر این بازیکن کلمبیایی می‌زند.

اما این پایان درگیری نیست و تنش همچنان در زمین ادامه دارد و سوارز هم در مرکز همه درگیری‌هاست اما در نهایت همه چیز با دخالت کادر فنی و تیم داوری خاتمه پیدا می‌کند و او به سمت رختکن می‌رود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش