منهای فوتبال

10689
کاوه : یزدانی  از امیدهای ما در المپیک است

کاوه : یزدانی از امیدهای ما در المپیک است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: «خدا را شکر یزدانی خوب رسید و یکی از امیدهای ما در المپیک است. »

به گزارش ایران ورزشی؛ محسن کاوه  سرمربی تیم ملی کشتی آزاد هم در نشست صمیمی وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک با ورزشکاران اعزامی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس بود . او گفت: «برای اولین بار  این مراسم برگزار می‌شد و خیلی هم خوب بود. فکر می‌کنم جای این مراسم در ورزش کم است و جا دارد از مسئولان برگزارکننده و وزیر ورزش به عنوان عضو کوچکی از خانواده کشتی تشکر کنم.»

او به نتیجه خوب در پاریس امید.ار است: «خدا را شکر همکاری خوبی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی بوده و حمایت خود را در پشتیبانی و تدارکاتی انجام داده‌اند و ممنون آنها هستیم. امیدواریم روی تشک بهترین‌ها را رقم بزنیم.»

سرمربی تیم ملی کشتی آراد پیش‌بینی‌اش از نتایج کشتی آزاد در المپیک را سخت می داند:« پیش‌بینی خیلی سخت است. رقبای دنیا می‌آیند برای اینکه خود را در المپیک خوب نشان دهند و کار خیلی سخت است.

ما اردوهای خوبی داشتیم. بحث پشتیبانی بوده که در همه بخش‌های تدارکات و اعزام شرایط خوبی داشتیم. تمام شرایط خواسته‌شده برای ورزشکاران مهیا بوده است. امیدواریم بهترین عملکرد را داشتیم باشیم.

 حسن یزدانی هم خدا را شکر خوب رسیده و یکی از امیدهای ما در المپیک است.»

کاوه  پیش‌بینی مدال طلای یزدانی  می خواند : «کار سخت است. درست است که تیلور رقیب اصلی او نیست اما کشتی‌گیرهای خوبی در المپیک هستند.»

او درباره غیبت روس‌ها و تاثیرش روی نتایج کاروان ایران می گوید:«: کشتی در غیبت روس‌ها کم رونق می‌شود. کشتی‌گیران روس مدعی هستند و نبودشان کیفیت را پایین می‌آورد. بچه‌های ما خوب کار می‌کنند. تمام شرایط را در نظر می‌گیریم که در تشک خوب کار کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال