منهای فوتبال

10702
تقوی: دنبال منافع شخصی نیستم

تقوی: دنبال منافع شخصی نیستم

رئیس فدراسیون والیبال گفت: «در یک تصمیم ساده و پر رمز و راز بیش از ۵۰ درصد از هزینه‌های بلیت را کاهش دادیم که تصمیم خیلی سختی بود زیرا زوایای آشکار و پنهانی داشت اما انجام شد. »

به گزارش ایران ورزشی؛  سید میلاد تقوی در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون  امروز در سالن همایش‌های هتل  لاله  شهر بانه استان کردستان گفت:« باید دست از تعریف برداریم، زیرا حال والیبال خوب نیست. اگر کاری هم می‌کنیم برای خودمان دسته گل نفرستیم. اگر برابر آمریکا و هلند در لیگ ملت‌ها پیروزی اتقاق افتاد، زحمت همه اعضای خانواده والیبال بود.»

رئیس فدارسیون والیبال درباره برگزاری مجمع فدراسین در بانه گفت:«  وعده داده بودم   تمرکز را از روی تهران و شهرهای بزرگ کشور بردارم و عمل کردم چون والیبال متعلق به همه مردم ایران است.هر چند برگزاری مجمع در بانه سخت بود اما دلنشینی امروز قابل احساس است که روسای هیئت‌ها از شرقی‌ترین و یا جنوبی‌ترین استان‌های کشور در این مجمع جضور یافتند. بازیکنان خوب تیم‌های ملی، مربیان و داوران و نماینده های ارزشمند باشگاه زحمت کشیدند و در مجمع که در شهر مرزی بانه برگزار شد، شرکت کردند.»

تقوی معتقداست دنبال مقصر نیست:« من به دنبال مقصر اتفاقات نیستیم چون شعار و تفکر و برنامه‌هایم بر اساس همدلی، در کنار هم بودن و جنگیدن است. اما اعضای مجمع باید مشکلات فدراسیون را بدانند. در یک تصمیم ساده و پر رمز و راز بیش از 50 درصد از هزینه‌های بلیت را کاهش دادیم. این تصمیم خیلی کار سختی بود زیرا زوایای آشکار و پنهانی داشت اما انجام شد، در زمینه خرید البسه نیز بیش از 60 درصد صرفه جویی کردیم. انتقاداتی شد اما درست نبود چون بهترین لباس‌های ایرانی را خریدیم.»

رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به بعضی  انتقادات درباره لزوم تغییرات در بدنه فدراسیون گفت: «چه فایده‌ای دارد که افراد را تغییر دهیم. یک تیم کارشناسی آوردیم که ساختار جدید فدراسیون والیبال را ترسیم کنند. در حال حاضر مشکلاتی در این سیستم داریم و اگر افراد هم تغییر کنند هیچ فایده ای ندارد.»

او تاکید کرد دنبال منافع شخصی نیست:«من رئیس فدراسیون والیبال نیستم بلکه یک مستاجر در فدراسیون هستم که شما انتخاب کردید و به دنبال منافع شخصی نیستم.  خدا را شاکرم که بهترین ها در کنارم هستند و کمک می‌کنند. امیدوارم در کنار هم به زودی شاهد روزهای خوب والیبال باشیم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال