یادداشت

10715
علی نعمتی دور از هیاهو

یحیی نعمتی را احیا می کند

علی نعمتی دور از هیاهو

به گزارش ایران ورزشی،  علی نعمتی که در پدیده مشهد از شاگردان مورد اعتماد یحیی بود، زمانی که گل محمدی به پرسپولیس آمد، به همراه او سرخ پوش شد تا بتواند چندین قهرمانی مختلف در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی را به همراه پرسپولیسی ها تجربه کند. 

او در این فصل جایگاه متزلزلی در ترکیب سرخ پوشان داشت و بعد از جدایی یحیی، عملا فرصت چندانی برای حضور در ترکیب پرسپولیس پیدا نکرد. از طرفی جو اکثر سکو ها به ضرر او بود و تقریبا مقبولیتی از سمت هواداران نداشت.

این مدافع با وجود اینکه در لیست تمدیدی های باشگاه پرسپولیس حضور داشت، تصمیم به جدایی از جمع سرخ پوشان گرفت و با انتشار یک پست از هواداران تیمش خداحافظی کرد.

در همین راستا شنیده می شود که علی نعمتی با پیشنهادی از سوی فولاد و یحیی گل محمدی مواجه شده و به موجب همکاری موفقی که با این مربی در گذشته داشته، تصمیم گرفت تا از پرسپولیس جدا شود و در فضای آرام تر زیر نظر گل محمدی به فعالیتش ادامه دهد تا بتواند دوباره به روز های اوج بازگردد.

این پیشنهاد آنقدر برای نعمتی جذاب بوده که حتی مدیر برنامه های او هم از آن خبر نداشت و باشگاه فولاد خوزستان به زودی از او به عنوان خرید جدید خودش رونمایی خواهد کرد. علی نعمتی جزو بازیکنان محبوب یحیی گل محمدی است که سابقه کار با او در تیم‌های پرسپولیس و شهر خودرو را هم دارد. باید دید این بار همکاری یحیی گل محمدی و علی نعمتی چه سرانجامی خواهد داشت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها