فوتبال ایران

10717
علیرضا علیزاده: با انتقالم به تراکتور مخالفت کرد

علیرضا علیزاده: با انتقالم به تراکتور مخالفت کرد

انتقال هافبک گل‌گهر به تراکتور منتفی شد.

به گزارش ایران ورزشی، علی علیزاده، هافبک فصل گذشته گل گهر از منتفی شدن انتقال خود به تراکتور خبر داد و نوشت: بعد از چند سال افتخار پوشیدن پیراهن گل گهر و لطفی که همیشه از سوی مدیریت و هواداران خونگرم این باشگاه حرفه‌ای نصیبم شد، انتگرال تصمیم گرفتم با پایان قراردادم در فضای جدید به دوران فوتبالی خود ادامه دهم.

از این رو هفته گذشته بعد از مذاکره با باشگاه تراکتور، با این باشگاه بزرگ و پرطرفدار به توافق رسیدم و قرارداد اولیه را امضا کردم. اما بعد از این اتفاق متوجه شدم که طبق قوانین جدید فدراسیون، باشگاه گل گهر قرارداد فصل بعدم را در فدراسیون به ثبت رسانده است و با این شرایط جدایی‌آن از کل گهر فقط منوط به دریافت رضایتنامه از این باشگاه بود.

علیرغم مذاکراتی که با مدیران گل‌گهر برای رفتن به تراکتور داشتم، با جدایی‌ام مخالفت شد و به همین دلیل قسمت نشد به تبریز بروم. از این رو برای تیم بزرگ تراکتور و هواداران این تیم آرزو موفقیت دارم و در فصل جدید نیز با افتخار پیراهن گل گهر را به تن خواهم کرد و مثل گذشته همه تلاشم را خواهم کرد که با کسب بهترین نتایج باعث خوشحالی هواداران گل‌گهر و مردم عزیز سیرجان شوم.

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران