مصاحبه

10725
پدر یامال: شاید پسر من، مسی را متبرک کرد

پدر یامال: شاید پسر من، مسی را متبرک کرد

پدر یامال می‌گوید از زمانی که لامین به دنیا آمد می‌دانستم که او روزی قرار است به یک ستاره تبدیل شود.

به گزارش ایران ورزشی، مونیر نصراوی در گفتگو با «موندو دپورتیوو» به وضوح بیان کرد که این دوره از زندگی پسرش، لامین یامال یکی از بهترین‌ روزهای زندگی اوست. نصراوی در مورد درخشش پسرش در مسابقات جام ملت‌های اروپا می‌گوید و امیدوار است که او در فینال یورو 2024 هم بدرخشد:« من این اتفاق را مانند همه با خوشبختی، شادی و عشق فراوان همانند تمام مردم در اسپانیا تجربه می‌کنم. ما به فینال رسیدیم و من به همه بازیکنان تیم افتخار می‌کنم و از آنها راضی هستم. من از زمانی که پسرم به دنیا آمد، می‌دانستم و این درک را داشتم که او به موفقیت می‌رسد.»

او ادامه داد:« می‌دانستم که او قرار است روزی به یک ستاره تبدیل باشد. هر پدری می‌داند و می‌خواهد فرزندش بهترین باشد. من برای لامین در زندگی و آینده‌اش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم آنها در یورو پیروز شوند و قهرمان شوند.»

نصراوی در مورد عکسی که چند روز پیش در اینستاگرام منتشر کرد و در آن لامین یامالِ شش ماهه را در آغوش لیونل مسی جوان در ابتدای دوران حرفه‌ای‌اش نشان می‌دهد، گفت:« شاید این پسر من بود که مسی را متبرک کرد. این عکس یادآور سفر زندگی است. برای من او در همه چیز و نه فقط در فوتبال بهترین است. می‌خواهم صبح شنبه به آلمان بروم و امیدوارم بتوانم شاهد قهرمانی اسپانیا را در بازی فینال باشم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه