ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

10727
نباید با همه بازیکنان به یک شکل صحبت کرد

نباید با همه بازیکنان به یک شکل صحبت کرد

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است پرسپولیس به دلیل تغییرات زیاد در فصل نقل و انتقالات با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد .

منوچهر عبدالله نژاد(پیشکسوت پرسپولیس)/از دست دادن بازیکنانی که چند سال در کنار هم بودند برای پرسپولیس دشواری هایی را به همراه خواهد داشت . بخشی  از جدایی این نفرات به دلیل سوءمدیریت و شاید مهمترین دلیلش هم به تمدید نکردن قرارداد برای بلند مدت بازمی گردد که از پرسپولیس جدا شده و تیم قهرمان را با چالش جدی مواجه ساخته اند .

قطعا هر مربی برای پیاده کردن راه و روش خودش در تیم ابزار می خواهد به همین دلیل باشگاه پرسپولیس برای انتخاب بازیکنان مورد علاقه اش باید بهترین ها رابرای گاریدو در نظر بگیرد و انتخاب کند تا بر اساس داشته‌هایش از سرمربی خود توقع تکرار موفقیت و قهرمانی داشته باشد .

در حال حاضر با شرایطی که در پرسپولیس وجود دارد پرسپولیس از خط دروازه تا خط حمله با مشکلاتی مواجه است که نمونه بارزش نامشخص بودن وضعیت بازیکنانی مانند بیرانوند و گولسیانی و چند بازیکن دیگر است که یا جدا شده اند یا اینکه نفرات شایسته دیگری برای تقویت تیم انتخاب نشده اند.کته ای که موجب ناراحتی بحق هواداران و کارشناسان را فراهم ساخته است .

در بهترین حالت اگر بازیکنان خوبی هم به پرسپولیس بیایند و جذب شوند هماهنگی نفرات جدید با بازیکنان قبلی زمان خواهد برد به همین دلیل ممکن است پرسپولیس این  فصل زمان بیشتری را برای هماهنگی بازیکنانش بخواهد .

هنوز بازیکنان جدیدی جذب نشده اند و از آنجا که زمان زیادی هم به شروع  لیگ باقی نمانده تیم پرسپولیس قطعا با مشکلاتی مواجه خواهد شد و ممکن است بدنسازی بازیکنان به شکل خیلی خوبی انجام نشود که ماحصلش آماده نشدن بدن بازیکنان و خدایی ناکرده پارگی رباط و مینیسک و مصدومیت های دیگر بازیکنان خواهد شد .

در زمینه جذب بازیکنان جدید حتما حضور بازیکنان حرفه ای خیلی می تواند به تیم و سرمربی باشگاه کمک کند چون بازیکنان خوب و حرفه ای سریعتر با تیم آداپته شده و شرایط بهتری را برای تیم و سرمربی شان رقم می زنند .

باشگاه پرسپولیس باید با بازیکنان جدید بر اساس جایگاه و سطح فنی فوتبالی و اخلاقی شان صحبت کند. معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس باید با حساسیت و ظرافت خاصی با بازیکنان جدید مد نظرش صحبت کند .پست معاونت ورزشی در باشگاه یکی از حساس ترین پستهای باشگاه است که در این رابطه باید گفت که به طور مثال در تیم بزرگی مانند بارسا ،دکو معاون ورزشی باشگاه است از این رو باید شرایط خاصی را برای بازیکنان به وجود آورد ضمن اینکه به یک شکل صحبت کردن با همه بازیکنان جواب نمی دهد و باشگاه باید به دنبال این باشد که کمتر هزینه بپردازد و آرمون و خطای کمتری را خصوصا در انتخاب‌هایش وتصمیماتش داشته باشد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران