اخبار

10737
شاگرد سابق گاریدو سرخپوش می‌شود؟

شاگرد سابق گاریدو سرخپوش می‌شود؟

ایوب العملود گزینه جدی پرسپولیس برای جانشینی دانیال

به گزارش ایران ورزشی پرسپولیس به زودی از مدفع راست خارجی خود رونمایی می کند و شاید این اتفاق همین امروز یا فردا رخ دهد.برای جانشینی دانیال اسماعیلی فر گزینه‌های زیادی مطرح نشده و باشگاه در سکوت کار بررسی گزینه ها و مذاکرات با آنها را پیش می برد اما اسم یکی از گزینه ها در رسانه ها بیرون آمده است.

روزنامه المنتخب مراکش نوشته ایوب العملود مدافع راست 30 ساله باشگاه الویداد که زمانی توسط خوان کارلوس گاریدو هدایت می شد با پیشنهاد یک تیم ایرانی مواجه شده و در آستانه حضور در لیگ ایران است.اودر 185 بازی 15 گل زده و 20 پاس گل داده است.

یکی از مسوولان باشگاه پرسپولیس با تایید خبر توافق با العملود اعلام کرد مذاکره با باشگاه ویداد برای اخذ رضایت نامه صحت دارد اما هنوز قراردادی امضا نشده است.

وی درباره رقم رضایتنامه و اینکه او را گاریدو به باشگاه معرفی کرده گفت: فقط می توانم بگویم در کلیات توافقاتی شده اما هنوز چیزی امضا نشده است.

با این وجود ظاهرا توافق نهایی بین طرفین صورت گرفته و حتی ایوب العملود پیش نویس قراردادی که در آن شرایط دو طرف لحاظ شده بود را نیز امضا کرده است. برهمین اساس باشگاه پرسپولیس پنجشنبه شب قرارداد رسمی را برای او ارسال کرد و بعید نیست امروز  و فردا قرارداد این بازیکن نهایی شود.

ایوب العملود که در دوران ده سال بازیگری خود کلا در سه باشگاه الجیش، اطلس و الوداد مراکش عضویت داشته و سابقه انجام 1 بازی برای تیم ملی مراکش را دارد فصل گذشته در ۳۳ بازی موفق به زدن ۵ گل و ارسال ۳ پاس گل شد و ارزش او در ترانسفر مارکت ١ میلیون و ٢٠٠ هزار دلار، ارزشگذاری شده است.

برای پست دفاع راست از یحیی عطیه الله هم به عنوان گزینه پرسپولیس نام برده شد .بازیکن 29 ساله مراکشی که او هم در تیم ویداد کازابلانکا بازی کرده و حالا عضوی از تیم سوچی روسیه است اما به نظر می رسد طرفین بر سر مبلغ مالی به توافق نرسیدند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار