فوتبال ایران

10749
احمدزاده اولین خرید باشگاه پرسپولیس

فرشاد در لیست مازاد مورایس بود

احمدزاده اولین خرید باشگاه پرسپولیس

فرشاد احمدزاده بزودی قراردادش را با پرسپولیس امضا خواهد کرد

با توجه به انتقال مهدی لیموچی به تیم سپاهان، احتمالا فرشاد احمدزاده به سمت درب های خروجی باشگاه سپاهان راهنمایی می شود وبعد از فسخ توافق با سپاهان، این بازیکن بزودی قراردادش را با باشگاه پرسپولیس امضا خواهد کرد.

احمدزاده که از نیم فصل به واسطه ارتباط با هوادار متمول باشگاه پرسپولیس و یکی از بازیکنان این تیم، سیگنال های بازگشت به پرسپولیس را ارسال کرده بود و متصور بود که می تواند بند فسخ قراردادش را فعال کند و به راحتی سرخ پوش شود اما به موقع امضا با پرسپولیس متوجه شد که بند فسخش در سازمان لیگ ثبت نشده و برای تیم های داخلی معتبر نیست.

این موضوع باعث شد تا انتقال احمدزاده به پرسپولیس کن لم یکن شود، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تنها در صورتی با احمدزاده امضا می کند که خودش قراردادش را با سپاهان فسخ و رضایت تیم اصفهانی را کسب کند.

البته از اصفهان به گوش می رسد که احمدزاده در لیست مازاد مورایس حضور دارد و باشگاه سپاهان تاکنون منتظر تعین تکلیف مورایس بود تا در خصوص احمدزاده تصمیم گیری کند. حال با توجه به ادامه حضور این مربی پرتغالی در اصفهان، جدایی فرشاد از سپاهان جدی تر خواهد شد. در حالی که سپاهان دو روز است تمرینات فصل جدیدش را شروع کرده، خبری از حضور احمدزاده در تمرینات سپاهان نیست تا مشخص شود فرشاد در لیست مازاد مورایس قرار داد.

از نیم فصل گذشته اختلافات مورایس با احمدزاده آشکار شد و اوج این اختلاف مربوط به دیدار دوستانه سپاهان و با سپاهان ب که احمدزاده در حضور خبرنگاران با مورایس درگیری لفظی پیدا کرد و از همان موقع فرشاد در بلک لیست مورایس قرار گرفت.

سپاهان این فصل بیشترین توجه خودش را به خرید در پست وینگرمعطوف کرده و اکنون با قطعی شدن انتقال لیموچی به عنوان وینگر راست به سپاهان می توان گفت که مشخصا مورایس خواهان قطع همکاری با احمدزاده است.

بدین ترتیب احتملا باشگاه سپاهان برای خالی کردن لیست بازیکنان خود بزودی قرارداد فرشاد احمدزاده را فسخ خواهد کرد و این بازیکن به پرسپولیس ملحق خواهد شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران