فوتبال ایران

10758
جواب درویش به معترضان مقابل باشگاه:هوادار بیشتر از من نگران است؟

جواب درویش به معترضان مقابل باشگاه:هوادار بیشتر از من نگران است؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به هواداران معترضی که مقابل باشگاه تجمع کرده اند جواب داد.

از صبح شنبه گروهی از هواداران پرسپولیس که در روزهای گذشته فراخوان تجمع در اعتراض به عملکرد نقل و انتقالاتی رضا درویش را منتشر کرده بودند، مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند.تعداد این هواداران به حدود 100 نفر می‌رسید و آنها شعارهایی در نقد عملکرد نقل و انتقالاتی رضا درویش و هیئت مدیره باشگاه سر دادند. آنها خواستار حضور مسئولان باشگاه برای پاسخگویی بودند.

این در حالی است که حاضران در تجمع با یکدیگر اختلاف نظر هم داشتند و در برخی موارد کار به درگیری لفظی هم کشید که البته خیلی زود به پایان رسید.در این بین انتشار خبر انتقال رسمی مهدی لیموچی به سپاهان، خشم هواداران پرسپولیس را بیشتر کرد و باعث شد تا آنها که با وجود گرمای شدید هوا راهی این تجمع شده بودند، شعارهای بیشتری سر بدهند.

البته این تجمعات در سال‌های گذشته نیز به وفور در مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس برگزار شده و همیشه در فصل نقل و انتقالات خیابان منتهی به ساختمان پرسپولیس، آبستن حوادث بوده است.

در پاسخ به اعتراض این هواداران ، درویش در مصاحبه ای گفت:« از زمانی که به پرسپولیس آمدم ثابت کردم که تحت فشار فضای مجازی و دلالی قرار نمی‌گیرم. خدا هم کمک کرده تا از وقتی آمدم تیم خوب ببندم. آیا پارسال که تیم بستم بهترین بازیکان را جذب نکردم؟ پارسال که سه جام کسب کردیم بهترین بازیکنان را جذب کردیم. الان هم همین است. هیچ هواداری اندازه من دغدغه پرسپولیس را ندارد. چون من ۵۰ سال هوادار پرسپولیس بودم و حالا مدیرعامل هستم. بنابراین سعی می‌کنم بهترین تیم را ببندم. اینکه بیایند تحریک کنند و بیایید مقابل باشگاه شعار بدهند درست نیست. آیا هوادار بیشتر از من نگران است؟ می‌گویند فلان بازیکن را جذب کن، با آن بازیکن تماس گرفتیم و یک ماه است ما منتظر او هستیم. جالب است دائم هم می‌گوید پرسپولسی‌ام اما منتظر است پیشنهادات دیگر خود را بررسی کند. پرسپولیسی کسی است که می‌آید قرارداد را امضا می‌کند و می‌رود و از خیلی از منفعت‌های خود می‌گذرد.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران