ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

10762
دو دلیل اصلی ناراحتی رضاییان از پرسپولیس و رفتن به استقلال

شعارهای تماشاگران و تماس دیرهنگام مدیران باشگاه سرخ

دو دلیل اصلی ناراحتی رضاییان از پرسپولیس و رفتن به استقلال

در شرایطی که پرسپولیس مدافع راست ندارد رامین رضاییان از باشگاه و بعضی از هواداران پرسپولیس ناراحت است به همین دلیل ممکن است به تیم رقیب استقلال بپیوندد .

رامین رضاییان بعد از حضور در سه تیم قطری با کوله باری از تجربه به پرسپولیس پیوست و حتی به خاطرحضورش در پرسپولیس قید پیشنهادات با ارقام بالای تیمهای عربی دیگر را زد تا به تیمی باز گردد که خودش ،پدرش و سایر اعضای خانواده اش شدیدا به آن علاقه مندبودند اما در چند مدت اخیر اتفاقاتی رخ داد که رامین شدیدا از باشگاه پرسپولیس و هوادارانش ناراحت شد آنقدر که شاید به استقلال بپیوندد .

موضوع از این قرار است که رضاییان از مدتها قبل رسما از سپاهان خداحافطی  و اعلام کرد که دیگر با این تیم ادامه نخواهد داد .رضاییان انتظار داشتکه از باشگاه پرسپولیس با او تماس بگیرند تا او به تیم محبوب خودش برگردد اما مدتها از نقل و انتقالات گذشت و از پرسپولیس خبری نشد.

این در حالی بود که از چند تیم خصوصا استقلال بارها و بارها با رامین تماس گرفتند و پیشنهاد مالی بسیار خوب به علاوه  آپشن های دیگر را به او در چند مرحله ارایه دادند و به شکل بسیار جدی خواهان رامین شدند.

جابل اینکه یکی از مسوولان باشگاه پرسپولیس تازه عصر  روز جمعه گذشته با یکی از نزدیکان رامین برای حضور این بازیکن تماس برقرار کرد که البته هیچ پاسخی هم نشنید چون رامین به شدت از پرسپولیس ناراحت است و خودش را مستحق این رفتار نمی دانست.

رضاییان معتقد است اگر پرسپولیس او را می خواست در شرایطی که این تیم بعد از جدایی دانیال اسماعیلی فر عملا مدافع راستی هم نداشت باید خیلی زودتر با او تماس می گرفت .عامل دیگر ناراحتی شدید رامین به بخشی از هواداران پرسپولیس باز می گردد که در بازی برگشت پرسپولیس مقابل سپاهان به او و خانواده اش شدیدا فحاشی کردند. نکته ای که بدجوری در دل رامین باقی مانده و به هیچ وجه از دل او بیرون نرفته است .

به همین خاطر احتمال پیوستن رضاییان به استقلال قوت گرفته و حتی برخی منابع خبری خبر داده اند این انتقال نهایی شده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران