فرخ حسابی

فرخ حسابی

فوتبال ایران

10775
بازار نقل‌وانتقالات داغ داغ است

در انتظار بمب‌های پنجره تابستانی فوتبال ایران

بازار نقل‌وانتقالات داغ داغ است

هرچه به شروع لیگ بیست‌وچهارم نزدیک می‌شویم، هیاهوی نقل‌وانتقالات فوتبال ایران بیشتر می‌شود.

به گزارش ایران ورزشی، هرچه به شروع لیگ بیست‌وچهارم نزدیک می‌شویم، هیاهوی نقل‌وانتقالات فوتبال ایران بیشتر می‌شود. مطابق معمول، تیم‌های پرطرفدار و مدعی قهرمانی و البته متمول، پرسروصداتر از دیگر تیم‌ها در بازار تابستان ظاهر می‌شوند و توجه بیشتر هواداران نیز به سمت آنهاست.

این روزها درحالی که سپاهان و تراکتور درحال جذب بازیکنان سرشناسی هستند، پرسپولیس و استقلال فعلاً به تمدید قرارداد ستاره‌های خود بسنده کرده‌اند. تراکتور دو شکار بزرگ از جمع تیم قهرمان یعنی پرسپولیس داشت و مهدی ترابی و دانیال اسماعیل‌فر را به تبریز کشاند.

سپاهان هم بی‌سروصدا، محمدمهدی محبی و محمدامین حزباوی را به خدمت گرفت تا دو بازیکن آینده‌دار را به تیم خود اضافه کرده باشد. زردها ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی خود را نیز راضی به ماندن در اصفهان کردند تا تیمی قدرتمند را روانه لیگ جدید کنند. به نظر می‌رسد در روزهای آینده، یکی از بمب‌های نقل‌وانتقالاتی مربوط به رامین رضاییان و مشخص شدن تیم جدید او باشد.

مدافع ملی‌پوشی که مورد توجه هر دو تیم قرمز و آبی پایتخت قرار دارد با هر انتخابی می‌تواند سروصدای زیادی به راه بیندازد. البته که پرسپولیس و استقلال هنوز خریدهای خود را شروع یا دست‌کم رونمایی نکرده‌اند و با اضافه شدن فهرست بازیکنان جدید این دو تیم، بازار نقل‌وانتقالات تابستانی در روزهای گرم تیر و مرداد 1403، داغ و پرهیجان دنبال خواهد شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران