سوژه‌های داغ

10782
گروکشی به سبک حردانی

باشگاه استقلال: مطالبات صالح آماده است

گروکشی به سبک حردانی

باشگاه استقلال اعلام کرد یکی از بازیکنانی که شایعات زیادی درباره او منتشر شده صالح حردانی است.

به گزارش ایران ورزشی یکی از بازیکنانی که قراردادش در انتهای فصل گذشته با استقلال به پایان رسید، صالح حردانی است؛ بازیکن کلیدی که از نیم‌فصل دوم لیگ بیست و یکم پیراهن آبی را به تن کرد و در طی این مدت، همواره یکی از نفرات اصلی در ترکیب تیمش بوده است.

این بازیکن هنوز با استقلال برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و در چند روز گذشته هم مورد توجه چند باشگاه صنعتی و متمول قرار گرفته است. همین موضوع موجب نگرانی هواداران استقلال در پست دفاع راست شده است، هرچند که شایعات مذاکره با رامین رضائیان هم به گوش می رسد.

بر اساس آخرین اخبار حاصله از باشگاه استقلال، شب گذشته صالح حردانی با یکی از اعضای کادرفنی استقلال طی یک مکالمه برای ادامه همکاری با آبی پوشان به توافق رسیده است و قرار شده طی روز های آینده راهی ساختمان باشگاه شود تا با مدیریت این تیم برای تمدید قرارداد و دریافت مطالباتش به جمع بندی نهایی برسد.

حال باید منتظر ماند و دید این مدافع خوزستانی چه زمانی در ساختمان خیابان علامه جنوبی حاضر خواهد شد.

باشگاه استقلال : مطالبات صالح آماده است

 رسانه رسمی باشگاه استقلال امروز خبر داد: در روزهای اخیر شایعات و اخبار نادرست زیادی در خصوص برخی از بازیکنان حاضر در لیست تمدید تیم فوتبال استقلال مطرح شده است.

در ادامه این مطلب آمده: «یکی از این اسامی، صالح حردانی مدافع هافبک تیم فوتبال استقلال است. صالح حردانی از اولین بازیکنانی بود که با او برای تمدید قرارداد مذاکرات انجام شد و باشگاه استقلال رقم قابل توجهی (با افزایش بیش از صد درصد نسبت به قرارداد فصل پیش) را به ایشان برای تمدید پیشنهاد داد و قرار شد دقایقی قبل از امضای قرارداد جدید کلیه مطالبات نامبرده به حساب ایشان واریز و‌ متعاقبا قرارداد امضا شود که متاسفانه نهایتا حردانی پیشنهاد استقلال را نپذیرفت. حال در صورتی که صالح حردانی با رقم پیشنهادی باشگاه استقلال موافق است، باشگاه استقلال آماده پرداخت کلیه مطالبات نامبرده همزمان با انعقاد قرارداد در سریعترین زمان ممکن است.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های سوژه‌های داغ