منهای فوتبال

10790
مومنی مقدم 12 بازیکنش را به صف کرد

مومنی مقدم ۱۲ بازیکنش را به صف کرد

تیم والیبال جوانان فردا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی اندونزی می شود.

به گزارش ایران ورزشی؛ رضا مومنی مقدم سرمربی  تیم جوانان  برای شبیه سازی آب و هوای  شهر سوراباتای اندونزی  16 بازیکن را به بابلسر برد تا با  تمرین در شرایط آب و هوایی  شهر میزبان قهرمانی آسیا آماده شوند و در نهایت به ترکیب 12 نفره  برسد.او بالاخره بعداز 5 بازی تدارکاتی ترکیب عمران کوک‌جیلی، پویا آریاخواه، ابوالفضل مهدیان، سیدمتین حسینی، مرتضی نریمانی، متین سقلی، آرین محمودی‌نژاد، طاها بهبودنیا، آرمین قلیچ‌نیازی، شایان مهرابی، علی عشقی‌نور و مرتضی طباطبایی را برای قهرمانی آسیا انتخاب کرد تا فردا برای دفاع از اعتبار والیبال ایران راهی اندونزی شوند. تیم والیبال جوانان ایران که با قهرمانی سال قبل آسیا جواز حصور در قهرمانی جهان را دارد، در این دوره استرس سهمیه جهانی را ندارد و در واقع این رقابتها بیشتر حکم تدارکاتی جهانی را دارد.

بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا از 2 تا 9 مرداد با حضور 16 تیم در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد.

غلامرضا مومنی مقدم  سرمربی، مهدی احمدی آذر  سرپرست، محمدحسین نجاتی، محمد منصوری و امین علی اکبری (مربیان)، حسین کردفیروزجائی (فیزیوتراپ)، سائد جدید الاسلام (آنالیزور)، مهدی حسن‌زاده (بدنساز) و محمود محمدی یزنی (ماسور) تیم جوانان را در این مسابقات همراهی خواهند کرد. امید فولادی‌وندا داور بین‌المللی کشورمان هم به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها قضاوت می کند


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال