مصاحبه

10813
مسی: بالاخره ترسم ریخت

مسی: بالاخره ترسم ریخت

مسی می‌گوید می‌تواند پس از مدت‌ها بدون ترس از مصدومیت بازی کند.

به گزارش ایران ورزشی، تیم ملی آرژانتین نیمه شب دوشنبه به وقت ایران در دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ باید به مصاف تیم ملی کلمبیا برود و امیدوار است که بتواند در حد و اندازه مدافع عنوان قهرمانی ظاهر شود و بار دیگر جام را با خودش به خانه ببرد تا افتخاری دیگر را به ثبت رسانده باشد. 

مسی در طول مسابقات یکی از ستاره‌های درخشان تیم ملی آرژانتین بود و توانست نقش مهمی را در صعود آن را به فینال ایفا کند اما مصدومیت قدیمی او همچنان باعث آزارش بود و موجب شد که نتواند در آخرین دیدار از مرحله گروهی در ترکیب این تیم میدان برود.

این در حالی است که نگرانی هایی درباره شرایط او در آستانه بازی حساس برابر کلمبیا در دیدار فینال کوپا آمه‌ریکا وجود داشت اما این ستاره آرژانتینی در این باره به خبرنگاران گفت: «در بازی برابر کانادا از نظر فیزیکی احساس بسیار خوبی داشتم. در بازی با شیلی از ناحیه عضله دچار مشکل شدم و دیگر نتوانستم به راحتی بازی کنم. البته پیش از آن هم کمی کند شده بودم و این موضوع من را آزار می‌داد که وقتی که مجبور بودم به سرعت بدوم این توانایی را نداشتم. درست به موقع برای بازی برابر اکوادور آماده شدم. از بند مصدومیت رها شده بودم اما این نگرانی در وجودم بود که ممکن است اتفاق بدی رخ دهد. در بازی آخر برابر کانادا بود که دیگر ترسم از بین رفت و احساس بهتری داشتم و حالا برای بازی فینال کاملا آماده هستم و حس خوبی دارم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه